Gå til innhold

hva synes dere om bilen til kompisen min?

Ranger emnet

volvopiah

Anbefalte innlegg

Til de som klager over volvo, hvorfor ikke gå inn på deres seksjon her på forumet istedet for å la dere sitte å plage dere over oss med interesse for volvoer.

Er det litt misunnelse på gang her eller :D

Uansett. til trådstarter: Jeg ville skaffa meg et par hvite blinkers til skjermene, sotet ruta litt, BEHOLDE laksetrappa, få tak i den refleksplaten mellom baklyktene, kutte av litt av det enderøret på eksosanlegget. ellers så er den veldig fin slik den er

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til de som klager over volvo, hvorfor ikke gå inn på deres seksjon her på forumet istedet for å la dere sitte å plage dere over oss med interesse for volvoer.

Er det litt misunnelse på gang her eller :D

Uansett. til trådstarter: Jeg ville skaffa meg et par hvite blinkers til skjermene, sotet ruta litt, BEHOLDE laksetrappa, få tak i den refleksplaten mellom baklyktene, kutte av litt av det enderøret på eksosanlegget. ellers så er den veldig fin slik den er

Hei, jeg som eier denne bilen.. Hehe.. Ja jeg skal få ordna hvitblinkers på forskjermene.. Refleksplata strever jeg med og få tak i, men tipper jeg finner den i sverige i sommer:D Tenkte på og kjøpe JT Flow, hele veien liksom..

Og prøve og få den hellakkert i sommer.. Få lakka den leppa under frontfangern i samme farge som bilen og få tak i den svarte lista som skal stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor kjører folk volvo 240 på veien når folk bruker 240 som jordbil? hadde vært flau av å kjøre volvo 240...

Er litt forskjellig hva folk bruker som jordebil asshole

I mine øyne hører en golf mer hjemme der enn en 240. men men, man gjør\sier hva man har hode til:) flushit

srry for off topic:)

*Bakhjulstrekk 4 Life*

O1985 Volvo 740 Turbo (rullende prosjekt)

x1986 Volvo 740GL (solgt)

x1986 Volvo 240GL (Solgt)

x1998 Honda sfx (Solgt)

x1984 Opel Rekord 1.8s (Solgt)

x1977 Volvo 244L (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idiot, hun spør om meninger om bilen sin. fra volvofolk. hun driter vel rett ut i at du mener den er stygg.. volvo - bmw er et evig hat-hat forhold alikavel. så en oppfordring:

HOLD KJEFT..

Nei. Hun spør om hva vi synes om bilen til kameraten sin, og NEI; Det står ingenting om at jeg ikke har adgang her, fordi jeg kjører BMW. Jeg sa bare hva _JEG_ synes. Jeg likte den altså ikke.. Skulle vel gått i BMW forumet istedet, men fant ingen "Hva synes bestekompisen deres om bilen til bestemora mi" - tråder der :popcorn

Bil er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bah.. slutt med den bitchinga a. Meningsløse diskusjoner hører ikke hjemme her.

Folk har forskjellig smak, og liker forskjellige biler. Er det så vanskelig å akseptere det?

Og skal man kritisere en annen persons bil så prøv ihvertfall med konstruktiv kritikk.

Det finnes mange grunner til at folk bruker 240 som jordebil. Lett tilgang på bil og deler. Billige deler. Bilene tåler litt juling OG de har har RWD :)

Fin bil detta Volvo_Stian. stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bah.. slutt med den bitchinga a. Meningsløse diskusjoner hører ikke hjemme her.

Folk har forskjellig smak, og liker forskjellige biler. Er det så vanskelig å akseptere det?

Og skal man kritisere en annen persons bil så prøv ihvertfall med konstruktiv kritikk.

Det finnes mange grunner til at folk bruker 240 som jordebil. Lett tilgang på bil og deler. Billige deler. Bilene tåler litt juling OG de har har RWD :)

Fin bil detta Volvo_Stian. stå på :)

Takk for det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Ble mye finere med lakkert frontspoiler...har du tenkt å ha laksetrappa på eller?det går en her hvor jeg bor,og han har helt lik farge som deg tror jeg,og han har lakkert laksetrappa i bilens farge...ser tøft ut

Andre sin? jeg syns det ser dass ut på hans bil, han mangler liksom lakk....

men fine felger han har fått seg yummy

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider