Gå til innhold

hva synes dere om bilen til kompisen min?

Ranger emnet

volvopiah

Anbefalte innlegg

Nei. Hun spør om hva vi synes om bilen til kameraten sin, og NEI; Det står ingenting om at jeg ikke har adgang her, fordi jeg kjører BMW. Jeg sa bare hva _JEG_ synes. Jeg likte den altså ikke.. Skulle vel gått i BMW forumet istedet, men fant ingen "Hva synes bestekompisen deres om bilen til bestemora mi" - tråder der :popcorn

ikke glem at det går mange bmw e28 på veien nå yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble mye finere med lakkert frontspoiler...har du tenkt å ha laksetrappa på eller?det går en her hvor jeg bor,og han har helt lik farge som deg tror jeg,og han har lakkert laksetrappa i bilens farge...ser tøft ut

Enig der. Lakker sjalusiet i samme farge som bilen samt spoiler foran. Blir utrolig fint!

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare jeg som blir plaget av felger som er på de første bildene i denne tråden?ikke at felgen i seg selv er stygg, men oppsettet på eikene..på den ene side går buen på eiker en vei og motsatt på den andre siden..hmm..

sikkert bare jeg som er merkelig..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare jeg som blir plaget av felger som er på de første bildene i denne tråden?ikke at felgen i seg selv er stygg, men oppsettet på eikene..på den ene side går buen på eiker en vei og motsatt på den andre siden..hmm..

sikkert bare jeg som er merkelig..

Hehe, der sier du noe.. Jeg har faktisk ikke lagt merke til det selv.. Er bare imidlertidige felger som jeg har kjøpt til 940'en.. så ga jeg bort det ene settet med 240-turbo felger, så satte jeg på 940 felgene i mellomtida.. :)

Men blir nok jp mk18 eller eiker 17" til sommeren.. + bross styling.. =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...