Gå til innhold

hva synes dere om bilen til kompisen min?

Ranger emnet

volvopiah

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siden du spør hva vi synes... Volvo 240 er vanligvis ingen pen bil, og dette er intet unntak. Det er hva jeg synes. hellothere

idiot, hun spør om meninger om bilen sin. fra volvofolk. hun driter vel rett ut i at du mener den er stygg.. volvo - bmw er et evig hat-hat forhold alikavel. så en oppfordring:

HOLD KJEFT..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som kunne vært gjort med bilen videre,var å sette på hvite sideblinkers og snowcaps?(hvis du vet hva det er da...hvis ikke,så er det en egen tråd om det her på forumet)

han har tenkt å sette på hvite blinkers :) har sagt til han at han kan sette på snowcaps.. han sa at han skulle tenke på det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor kjører folk volvo 240 på veien når folk bruker 240 som jordbil? hadde vært flau av å kjøre volvo 240...

Å mobbe 240 når man selv kjører Golf blir litt meningsløst? :win

Men jeg synes bilen var meget pen, dog kunne laksetrappa vært fjernet og blinklyset på framskjermen vært hvitt, som andre også sier. :volvsmile

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål angående hvite instrument skiver så PM..

Ja, jeg skal ha snowcap på, og jeg skal ha 17" Eiker eller noen andre felger.. Disse felgene er bare noe jeg har satt på i midlertidig siden jeg nå gir bort mine 240 turbo felger til en kompis av meg.. Så bruker jeg 940 felgene inntil videre.. Bilen er mye som må gjøres med.. Hvitblinkers på sidene kommer, slike som er svart med 6 dioder og hvitt glass.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider