Gå til innhold

hva synes dere om bilen til kompisen min?

Ranger emnet

volvopiah

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trodde aldri jeg skulle si dette om en t-rød fanger på 240, men fin front!

Forsåvidt har jeg aldri vært tilhenger av å ta vekk emblem på originalgrill heller, men det der var gjennomført.

Lakkert reflektorene i blink/parklys svarte eller? ligna mistenkelig på det jeg gjorde med blåbilen en gang ;)

Takker :)

Fronten e jo ikke ferdig da.. prøvemontering fremdeles.. hobby lakkering da.. bare 1 strøk med lakk på foreløpig... Ja svart der og i plasten i lyktehusan..

E rått det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en doning ja..

tror jeg heller hadde tatt buss'n

HAHAHA...ler meg skakk!! + at det kommer fra en 240 eier selv...respect!:D

men ble spurt om meninga om bilen ja...hmmm... min mening er at den så relativt sliten ut på de første bildene ihvertfall...evnt. meget... ser ut til å bli bedre men desverre SKAL en 240 IKKE ha styling etter mitt syn...en 240 SKAL ha turbo og være clean for å være rå! :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA...ler meg skakk!! + at det kommer fra en 240 eier selv...respect!:D

men ble spurt om meninga om bilen ja...hmmm... min mening er at den så relativt sliten ut på de første bildene ihvertfall...evnt. meget... ser ut til å bli bedre men desverre SKAL en 240 IKKE ha styling etter mitt syn...en 240 SKAL ha turbo og være clean for å være rå! :)

så nå ække motoren til Texascom respektabel heller nå da?!

blir for dumt å lage en mal på hvordan de skal være... det kan liksom bli litt hmmmmmmmmm i lengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det e akkurat det samme som har skjedd.. fett nok at alle har hvitblenkers.. men ska alle bynn og kjør me 17" eiker E1 liksom? Æ kommer ikke te og kjøp mæ Eiker felga me mindre at æ får dem billig.. Alle har Eiker felga.. trur det e 2 i bodø som har T-Red styling her.. æ og en anna.. Gidd ikke og ha bilen sånn som alle di andre.. fette kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...