Gå til innhold

Hva trenger jeg?

Ranger emnet

x1co

Anbefalte innlegg

Først må jeg si jeg er helt ny her, og har ikke så mye peiling:)

Har fått kjøpt meg 2 sony x-plod 12" og lurer på hva jeg trenger av kabler, og hvilken forsterker som trengs for å drive disse ?

Har også tenkt å kjøpe 2 slike , da jeg hverken aldri kommer til å gidde å prøve å bygge selv, og de har akkuratt det anbefalte liter-målet.... :)

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva budsjett har du på forsterker?

Earthquake AK4000 inneholder alt du trenger for å koble opp en forsterker i bilen din og det har Audio-Team og flere andre av våre forhandlere på tilbud nå.

Settet inneholder:

- 6.5m Rød 25mm² Strømkabel

- 1m Sort 25mm² Jordingskabel

- 6.5m Gull 2x2.5mm² Høytalerkabel

- 6.5m Sølv Signalkabel

- 6.5m Blå 2.5mm² Remotekabel

- ANL sikringsholder

- 150Ah ANL sikring

Dette sette inneholder ANL sikringsholder og sikring, i motsetning til "alle" andre sett i denne prisklassen som bruker mye billigere AGU sikringer!!

AK4000.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ca. 3000 på forsterkeren jeg.....

Fant denne da.... Fungerer den sånn nogenlunde?

fant forresten ikke det der kittet på audio-team? :)

Er ikke subbene 4 ohm da? Isåfall vil jeg ikke anbefale denne da du må koble i 8 ohm og får brukt "kun" 250 watt, 125 på element. Se etter ei monoblokk istedet :)

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh..... Vet ikke helt hva disse ohm greiene betyr jeg, og hva det har og si, men men, greit!:P

Finnes det noen brukbare monoblokker til denne prisen da? =)

Viss du absolutt skal handle fra den siden kan vel denne er litt dyrere, men da kan du dra høyttalere i bilen også.

Jeg fant ikke noe annet passende på den siden ifarten.

Foresten, viss du søker litt finner du ganske gode forklaringer på ohm og slikt her på forumet :)

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ca. 3000 på forsterkeren jeg.....

Fant denne da.... Fungerer den sånn nogenlunde?

fant forresten ikke det der kittet på audio-team?

Tomt for dette kabelsettet . men ved kjøp av forsterker får du et annet til samme pris .

Ellers så ville jeg ikke gått for den Z8000 da den yter mest i 4 ohm .

Regner med bassene er 4 ohm og da blir lasten 2 ohm paralell koblet .

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider