Gå til innhold

Roadrunnercustom: Mondeo 1.8TD - Familiebil

Ranger emnet

Roadrunner Custom

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor mye trykk kjører du med nå ?

Den motoren der kan tåle alt den turbo`n der kan gji den, men da ryker

kansje topp pakningen yodude

Hehe,såpass ja :)

Vet ikke sikkert hvor mye den gir nå,ble usikker på hvor jeg skal koble turbotryksmålern.er det ikke likt på diesel og bensin.

har kjøpt nye instrumenter slike black light saker stilig lys når dem slår seg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gode motorer i disse bilene. Pappas har snart gått 300 000. aldri hatt noen problemer med den. hvor mye har din gått? keep up the good work!

Skikkelig godt fornøyd med motoren,går godt også.hadde bare et uhell rett etter jeg fikk den,fikk dieseldyr på tanken.møkkajobb å få rein igjen :)

min har passert litt over 200 000 den nå.

vet om en dieselturbo til en 2.0liter toyota,ville det hjulpet noe mer på draget tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du målt noe forbruk på bilen din eller? Lurer litt på hvor mye disse bilene bruker med normal kjøring. Har du merket noen stor økning i forbruket etter den ble stilt opp litt? Fin bil forresten!

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du målt noe forbruk på bilen din eller? Lurer litt på hvor mye disse bilene bruker med normal kjøring. Har du merket noen stor økning i forbruket etter den ble stilt opp litt? Fin bil forresten!

På lang kjøring brukte den ca 0,55 på mila.

har ikke økt noe spesielt kun når en gir på litt ekstra men da ser en det på eksosen også.får fetere blanding :)

Det som er morro med diesel er dreimomente,det merker en.

Er ikke en racer men er jo en bil som skal gå billig å ikke flå en :)

Skal en tur til oslo igjen snart skal måle den igjen da tenkte jeg,før vi fikk denne så brukte jeg mercedesen til far den kostet meg ca 2500kr mer i mnd i drivstoff,hehe.Helt sprøtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...