eyzo Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hva gjør dere når dere skal trekke kassen? Monterer dere element-kanten oppå teppet eller skjærer dere til sånn at teppet ligger utenfor kanten på elementet? Skjønner? :P Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Trekk kassa først og sett inn elementet etterpå, dvs teppe under elementet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Trekk kassa først og sett inn elementet etterpå, dvs teppe under elementet:) If u say so! :b Men, vil det bli helt tett da? Blir vel tettere med kanten på elemente direkte på plata, eller tar jeg feil? Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hop Audio Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Du kan skjære vekk litt av teppet akkurat der hvor elementet står. Pass på at det ikke blir synlig, det er ikke så veldig fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 If u say so! :b Men, vil det bli helt tett da? Blir vel tettere med kanten på elemente direkte på plata, eller tar jeg feil? Det blir tett nok i massevis, men jeg anbefaler deg å bruke innslagsmuttere og maskinskruer til å feste elementet, det holder mye bedre enn treskruer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg