zuhr Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Ah, stilig..Koster det mye, og er det mye jobb å montere..? 300-400kr ve? Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 neste uke kommer forhåpentlig vis siliconslangene mine til inntercooleren.greit å fått koblet den snart:):) Ikke mye vits med IC hvis den ikke er koblet nei :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Ikke mye vits med IC hvis den ikke er koblet nei :D Ser jo tøft ut da.. :hammer Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Ser jo tøft ut da.. :hammer Nettopp... hehe Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Ser jo helt klart tøft ut, men blir bare jalla om man ikke har turbo! Er vel en Audi 80/90 som går i Gjøvik, og den har vel frontmontert radiator i RS-fangeren. Det er drøyt syns jeg. Dumt å "skryte" på seg noe man ikke har:tannløs (TIC altså, ikke radiator:op) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hva svarer han hvis han blir utsatt for "press" til å ta i litt på stripa da..hihi..;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Åssen ser den Audi 80/90en ut..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Åssen ser den Audi 80/90en ut..? Den er svart med RS-fanger, skjørt, passe høy vinge og gullfelger. Har ihvertfall hørt at det bare er en radiator som han har sveiset om, så den skal passe i RS-fangeren. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 ehhhh faen jeg kan ikke kjøre mot noen idag, for lite bensin:P hehe! Ekke mye vits å ha det hvis man ikke har turbo ass:P men han har jo TDK, ekke det turbo da? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 ehhhh faen jeg kan ikke kjøre mot noen idag, for lite bensin:P hehe! Ekke mye vits å ha det hvis man ikke har turbo ass:P men han har jo TDK, ekke det turbo da? Joda, er turbo i den røde.. Men han mangler vel noen silikonslanger, så per dags dato har ikke ICen noe funksjon.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Ser jo helt klart tøft ut, men blir bare jalla om man ikke har turbo! Er vel en Audi 80/90 som går i Gjøvik, og den har vel frontmontert radiator i RS-fangeren. Det er drøyt syns jeg. Dumt å "skryte" på seg noe man ikke har:tannløs (TIC altså, ikke radiator:op) Ahhh, sett han flere ganger, han skulle bygge om til turbo, men fikk det ikke til gitt.... Dakkar. Er er 2,3 10V Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Rimelig latterlig å utgi seg for at han har noe han egentlig ikke har. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 je har selvfølgelig turbo, ellers hadde je aldri tenkt på å sette på en IC, mangler bare slangene men de på kollevold er så jævlig treige. itte min feil. monterte IC når jeg monterte fanger je, tull å måtte ta av igjen fangeren noen uker senere. derfor. men audin på gjøvik kan dere diskutere ett annet sted, hehe håper på å få slangene mine på fredag. har fått alle slangene unntat de som skal inn på selve IC. typisk,. alurør har jeg også fått,. Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 må nesten ta en tur til å kikke da, digger den r-rx fangeren, skulle ha den selv på golfen jeg hadde, hadde jeg planer om men. :P jo takk for det, "nyyydelig" med stål ass! hehe joda, ikke helt det råeste med stålfelger hehe. blir nok bedre når du får på sommerskoa igjen,, ja. får ta deg en tur til helga da vettu..- skal vel ha på igjen sommerhjul etterpå tror jeg, må bare få naboen til å skrape veien først. er så mye løs snø der, Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 joda, ikke helt det råeste med stålfelger hehe. blir nok bedre når du får på sommerskoa igjen,, ja. får ta deg en tur til helga da vettu..- skal vel ha på igjen sommerhjul etterpå tror jeg, må bare få naboen til å skrape veien først. er så mye løs snø der, hehe, naah, er raka om dagen, så blir nok ikke no langtur før jeg har fått lønn :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg