Gå til innhold

TDK prosjektet mitt;) By M.Ø Racing

Ranger emnet

240tic

Anbefalte innlegg

• Svar 452
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser jo helt klart tøft ut, men blir bare jalla om man ikke har turbo! Er vel en Audi 80/90 som går i Gjøvik, og den har vel frontmontert radiator i RS-fangeren. Det er drøyt syns jeg. Dumt å "skryte" på seg noe man ikke har:tannløs (TIC altså, ikke radiator:op)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhhh faen jeg kan ikke kjøre mot noen idag, for lite bensin:P hehe! Ekke mye vits å ha det hvis man ikke har turbo ass:P men han har jo TDK, ekke det turbo da?

Joda, er turbo i den røde..

Men han mangler vel noen silikonslanger, så per dags dato har ikke ICen noe funksjon..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo helt klart tøft ut, men blir bare jalla om man ikke har turbo! Er vel en Audi 80/90 som går i Gjøvik, og den har vel frontmontert radiator i RS-fangeren. Det er drøyt syns jeg. Dumt å "skryte" på seg noe man ikke har:tannløs (TIC altså, ikke radiator:op)

Ahhh, sett han flere ganger, han skulle bygge om til turbo, men fikk det ikke til gitt.... Dakkar. Er er 2,3 10V

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

je har selvfølgelig turbo, ellers hadde je aldri tenkt på å sette på en IC,

mangler bare slangene men de på kollevold er så jævlig treige. itte min feil. monterte IC når jeg monterte fanger je, tull å måtte ta av igjen fangeren noen uker senere. derfor.

men audin på gjøvik kan dere diskutere ett annet sted, hehe

håper på å få slangene mine på fredag. har fått alle slangene unntat de som skal inn på selve IC. typisk,. alurør har jeg også fått,.

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nesten ta en tur til å kikke da, digger den r-rx fangeren, skulle ha den selv på golfen jeg hadde, hadde jeg planer om men. :P

jo takk for det, "nyyydelig" med stål ass! hehe

joda, ikke helt det råeste med stålfelger hehe. blir nok bedre når du får på sommerskoa igjen,,

ja. får ta deg en tur til helga da vettu..-

skal vel ha på igjen sommerhjul etterpå tror jeg,

må bare få naboen til å skrape veien først. er så mye løs snø der,

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, ikke helt det råeste med stålfelger hehe. blir nok bedre når du får på sommerskoa igjen,,

ja. får ta deg en tur til helga da vettu..-

skal vel ha på igjen sommerhjul etterpå tror jeg,

må bare få naboen til å skrape veien først. er så mye løs snø der,

hehe, naah, er raka om dagen, så blir nok ikke no langtur før jeg har fått lønn :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider