240tic Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 hehe hadde je fått kjøreforbud pga de manglene der så hadde je bare dratt hehe:) ja, må nok kjøre orginalt gitt:) men,. blir fikset snart. å etter vising blir selvfølgelig de sote rutene å felgene satt på igjen, har fått låne sideruter nå til jeg skal godkjenne den, siden mine er proffsote å dyrt å ha på ny film hehe:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Vurderer å helchrome felgene mine nå:) hva tror dere om det? tror dere det er peneset å 1. helchrome de 2. være som dem er med chrome kant 3. lakkere senteret i samme farge som bilen. Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Synst det ble litt tøft dette her jeg :) Få høyglanspolert kanten der så blir det snasent! Var litt vanskelig å få til når bilde var lite men.. får jo en liten pekepinn på hvordan det vil se ut ;) Ikke helt rette farge heller men.. Sort gitter også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Svart netting gjorde seg! Hva med svart senter og svart netting da? Så alt går igjen med burgunder og svart. Bare et forslag:) Edit: Var litt vondt å se helheten i bilen fra den vinkelen der, med tanke på felgene. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Svart netting gjorde seg! Hva med svart senter og svart netting da? Så alt går igjen med burgunder og svart. Bare et forslag:) Er enig med deg her |Massern|! :thumb Do it, do it ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Javisst:) Jeg tror (vet) det kunne blitt fint;) Men burgunder senter har jeg også trua på, bare litt vondt å se helheten i den vinkelen. Uansett, svart netting mener jeg du burde gå for uansett hvordan du skal ha felgene. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 2 bilder til i en litt bedre vinkel. Ikke helt rette fargen på felgene her heller. Jeg er ingen PRO i PS! Synst dette passer bilen din veldig godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Så jo bare kjempetøft ut da :D Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Blir skikkelig bra med burgunder senter:) Hva med å prøve å modde med svart senter, Vibe^? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 ville helkromma jeg. blitt fett :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Burgunder eller svart! Litt usikker igrunn. Blir ihvertfall litt mer særegen stil da. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Burgunder eller krom sier jeg:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Morten, kommer du på treffet på våler til helga? Lørdag eller søndag? Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 takk får hjelpa:) ble knall med samme farge som bilen i midten,. kanten er polert bare at den var møkkete å ikke nypolert på bildet:) kanskje jeg skal gå får samme farge:) sort netting er innkjøpt massern:):):) prøve å få skiftet men skal lakke opp igjen underdelen først:) kommer på våler på søndag.. du da Even?? Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg