kremt Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Sokrates har talt :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 :) jada, ble lambodører til slutt hehe,. hentet dem i går, var i Støren å hentet dem:) je å en kamerat skal begynne å montere dem på fredag,. så i løpet av helga burde dem vel sitte der, etter masse banning å justeringer hehehe:) skal se å kaste inn noen bilder,. veit ikke hvor je skal kjøpe justerbart enda,., satte på mørke grått Rieger Tuning merke i frontruta, ble pent å anonymt:) har også koblet parklys ytterst i blinkera,. ble seende ekstra brei ut bilen da:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Snart "flyr" golfen.... Gelder meg til og se dørene montert.... Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Hvem du kjøpte av der da? Støren er jo bare 3 mil herfra cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Var det lambodørene som lå til salgs her på forumet..? Gleder meg til å se bilder, både av parklys og lambodører.. Blir helrått uansett hva slags bil du sysler med, enten det er Volvo eller VW.. :P Btw, det er samlebestilling av justerbart som (forhåpentligvis) leveres i midten av august.. Var vel valg mellom Supersport, Weitec og H/R.. En i VACN som skal nedover og hente noen.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 H&R ser jeg. Saker det:) Hvor mye er prisen på H&R settet på samlebestillingen da? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 H&R hadde vært morro, men forhåpentlig holder Supersport til mitt bruk, vertfall.. Litt usikker på det, pris oppgis ved forespørsel til mailadressa i denne tråden; http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=126455 Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 H&R er ihvertfall det beste jeg har kjørt med på Golf 2. Har det selv, så bare lurte på hva prisen på det var nytt. Mitt kostet visstnok 12 000kr nytt. Så Supersport er nok bedre når det kommer til pris om ikke noe annet. Om jeg skulle kjøpt nytt gewinde så hadde det blirr Supersport/Vmax. Kjekt med muligheten til å justere:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Har ikke H&R justeringsmulighet? :wonder @ 240tic: Du får passe på nå da så bruksbilen ikke blir finere enn grom-bilen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Begynner å nærme seg 2 grombiler nå.. :) Må snart ha trailer for å komme på treff.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Begynner å nærme seg 2 grombiler nå.. :) Kul vinterbil da :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Kul vinterbil da :) Hehe, jepp.. Skal ikke så mye til å få en kul vinterbil på Gjøvik, når man ser på det som surrer i området.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Hehe, jepp..Skal ikke så mye til å få en kul vinterbil på Gjøvik, når man ser på det som surrer i området.. :P Sierra, volvo og OPEL!!! :D Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Hehe, nettopp.. Tøm innboksen din for PMs, den er full.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Hehe, nettopp.. Tøm innboksen din for PMs, den er full.. :) nå :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg