Gå til innhold

Eksosproblem

Ranger emnet

MagnusVW

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vinkelkutter....det jeg måtte gjøre, var dessverre ingen vei utenom...etter å ha slått og banket og styrt...så var det bare å finne frem kutteskiva...

edit: Housey, jeg fikk vite da jeg byttet til 16v at det visstnok var sjelden på "nyere" gti8v at de hadde den C-klemme-løsningen....

16v'en jeg kjøpte hadde den andre løsningen. Folk sa til meg at den skulle visstnok eksistere på andre modeller også...

stemmer nok kansje det.. gti 8v har vel kansje typen som skal skrus ..

men uansett vil den overgangen koste litt peng da.. ettersom man må skaffe delene!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Feks. hive litt eksospasta på og kjøpe sånn "eksosteip" som teipes rundt potta? Har aldri hørt noe om det eller prøvd det, og det høres jo litt jalla ut. Kan det funke?

Dette er som dansken sier: en nødløsning. Jeg har ikke like god erfaring som dansken. Her har sikkert dansken gjort bedre jobb ved montering. Min erfaring er at det er mye ekstra plunder og penger for en utsettelse av det du egentlig trenger - en helt ny potte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt:) Simons effektanlegg koster 3200 kr mener jeg det var. Hørte på Mekonomen senest for 2 uker siden eller no. Bare den bakre lyddemperen kosta 2300 kr. Og den midtre kosta vel 7-800 kr mener jeg å huske. Så er jo like så greit å kjøpe helt komplett da. Og når det gjelder rust (Simons) , så må jeg si at mitt er helt opprustet. Så derfor trenger jeg et nytt et selv pga EU-kontroll som jeg skulle vært på for en stund siden.

Noen som eventuelt kan skrive egne erfaringer med de forskjellige merkene angående rust og penest lyd osv? Legg gjerne ved pris og en link til der man kan få kjøpt det. Ikke meninga å stjele tråden, men kan jo være kjekt for trådstarter også, da han ser ut til å slite med litt rust selv:tannløs

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyden er grei den.. merka ikke noe effektøkning.. gjør skjelden det med sugemotor og 90 hester!

men som sagt, ble en del grovere i målet bilen gitt! men har fortsatt katalysator på (død over denne, men hakke giddi å fjerna den grunnet at jeg ikke har tilgang til bukk e.l for øyeblikket)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider