MagnusVW Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Er det snakk om mye grovere? Ikke så grov at alle snur seg når du kommer vel? He he. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 nei nei. langt i fra. bare litt mer dyp brumling lixom Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Kunne godt tenkt meg bittelitt mere lyd jeg, enn det er i Simonsanlegget. Syntes det låter ganske lite når mitt eksosanlegg for en gangs skyld er tett, etter mye sveising:p Gitt det opp helt nå, så derfor kunne jeg tenkt meg et annet merke når jeg først skal kjøpe nytt. Men alt avhenger jo av pris uansett. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Ok, flott! Tror faktisk jeg bestiller meg et slikt sett da. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Kunne godt tenkt meg bittelitt mere lyd jeg, enn det er i Simonsanlegget. Syntes det låter ganske lite når mitt eksosanlegg for en gangs skyld er tett, etter mye sveising:p Gitt det opp helt nå, så derfor kunne jeg tenkt meg et annet merke når jeg først skal kjøpe nytt. Men alt avhenger jo av pris uansett. jeg å skulle hatt som er litt mere lyd i.. hører jo knapt din da:P eneste man hører er bååååååp:P sku hatt en meldomting av scorpion å din..;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Båping er jo et must da:D Hehe. Hører sikkert ei fin lita pottelekkasje å. Plagsomt det. Edit: Scorpio lyd vil jeg ikke ha i bilen min ihvertfall:p Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Ringte bilxtra angående simons anlegget nå og de kunne skaffe det til meg innen torsdag for 3145kr (m/doble enderør). Det eneste som var litt rart var at settet der du får med 3 potter kostet like mye som settet med 2 potter. Står kun 2 potter på 1.6'en min, så jeg trenger kun den fremste og den bakerste potta. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Båping er jo et must da:D Hehe. Hører sikkert ei fin lita pottelekkasje å. Plagsomt det. Edit: Scorpio lyd vil jeg ikke ha i bilen min ihvertfall:p Hehe. hehe.. skjønner deg godt!:p kjører den da så hører du faen meg ikke en dritt! må ha BRA anlegg for at du skal høre det:P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Liten vits med anlegg som er verdt mere enn bilen å, igrunn! Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 sant det:P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg