Gå til innhold

Eksosproblem

Ranger emnet

MagnusVW

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kunne godt tenkt meg bittelitt mere lyd jeg, enn det er i Simonsanlegget. Syntes det låter ganske lite når mitt eksosanlegg for en gangs skyld er tett, etter mye sveising:p Gitt det opp helt nå, så derfor kunne jeg tenkt meg et annet merke når jeg først skal kjøpe nytt. Men alt avhenger jo av pris uansett.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg bittelitt mere lyd jeg, enn det er i Simonsanlegget. Syntes det låter ganske lite når mitt eksosanlegg for en gangs skyld er tett, etter mye sveising:p Gitt det opp helt nå, så derfor kunne jeg tenkt meg et annet merke når jeg først skal kjøpe nytt. Men alt avhenger jo av pris uansett.

jeg å skulle hatt som er litt mere lyd i.. hører jo knapt din da:P eneste man hører er bååååååp:P sku hatt en meldomting av scorpion å din..;)

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte bilxtra angående simons anlegget nå og de kunne skaffe det til meg innen torsdag for 3145kr (m/doble enderør).

Det eneste som var litt rart var at settet der du får med 3 potter kostet like mye som settet med 2 potter. Står kun 2 potter på 1.6'en min, så jeg trenger kun den fremste og den bakerste potta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Båping er jo et must da:D Hehe. Hører sikkert ei fin lita pottelekkasje å. Plagsomt det.

Edit: Scorpio lyd vil jeg ikke ha i bilen min ihvertfall:p Hehe.

hehe.. skjønner deg godt!:p kjører den da så hører du faen meg ikke en dritt! må ha BRA anlegg for at du skal høre det:P

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider