rolfi Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hattehylla i bilen er vinkelslipt og bilen er sveisa på ene sida også. Av dette så har det komt noe dritt på ruta som lager bobler i sotefilm og er et helvete å få av. Jeg sitter med barberblad nå. Men er redd for å kappe varmetrådene i bakruta.. Noen gode råd om hvordan jeg kan få dette vekk uten fare for å kutte trådene? Takk :) Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Noen gode råd om hvordan jeg kan få dette vekk uten fare for å kutte trådene? Nei. Da dette er brent fast i ruta er det fint lite du kan gjøre for å få det vekk uten risikere varmetrådene. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Skal dette bli bra, så må du nok desverre bytte rute ja. Kommer til å ruste etterhvert de sponene som er brent inn i ruta også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg