Gå til innhold

Problem med shitboxen !!!

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Har moddet shitboxen hardt i det siste, med god hjelp fra RA. Det har ført til at man gjerne kjører den ganske så friskt hehe. Den har gått meget bra i vinter. Men i går, etter mye hardkjøring så dør bare motoren etter et hissig pådrag ;) Stopper opp for å prøve å starte den igjen. Den startet , men døde med en gang. Tom for bens tenkte jeg selv om det ihvertfall var 6 liter på tanken. Fikk tak i litt bens å helte det på. Vridde om nøkkel og den startet. Flylte så opp tanken uten å tenke så særlig mye over det.. Men så ikveld, igjen etter mye hardkjøring å et "hissig" pådrag så dør motoren, og nå har den jo halv tank.. Jeg tenker jo med en gang at bensin pumpen synger på siste verset(håper at den ikke gjør det)Etter mange forsøk på å starte gav jeg opp. Tenkte jeg bare skulle kulen 5 min, for så å teste å starte den igjen, og da startet den.. Skjønner meg ikke helt på dette altså. Orker ikke flere flaue motorstopp (Smestad krysset midt i rushen) Tror dere at det er bensin pumpem som loker ?? Eller hva tipper dere ?

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bensin forbruket har gått opp kan man si ja ;) Stoppet nå for en halv time siden.. Har ikke fått start siden... Tror pumpa synger på siste verset.. Eller så er det masse kondens.. Den starter , men stopper med en gang... HJELP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensin forbruket har gått opp kan man si ja ;) Stoppet nå for en halv time siden.. Har ikke fått start siden... Tror pumpa synger på siste verset.. Eller så er det masse kondens.. Den starter , men stopper med en gang... HJELP

Skal jeg komme bort til deg og dele min tekniske ekspertise, eller? :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm det er jo mulig sonic ja.. Skal bytte filter imorgen jeg,, har et i bilen ;)

Eiriksmili heh du får komme bort imorgen om jeg ikke får start..

Var maks flaut å få stopp idag. Kjørte ikke minst gris på det digge snøføret.. Dro forbi et par biler som tydligvis var livredde for snøen.. 200 meter lengere bort står jeg heheh :) Sånn kan det gå..

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm det er jo mulig sonic ja.. Skal bytte filter imorgen jeg,, har et i bilen ;)

Eiriksmili heh du får komme bort imorgen om jeg ikke får start..

Var maks flaut å få stopp idag. Kjørte ikke minst gris på det digge snøføret.. Dro forbi et par biler som tydligvis var livredde for snøen.. 200 meter lengere bort står jeg heheh :) Sånn kan det gå..

:lol

Kom mye fin snø i dag :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråker heller ikke rent lite den shiboxen nå.. Har modda sidepipe hehe

Vi snakker om 86-bilen? Ikke 89-modellen? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg enda mindre. Siden batteriet har blitt flatt etter mange start forsøk, får jeg heller ikke start med startkabler. Virker som den bare ikke får strøm heller lengre. Skal bytte bensinfilter idag. Må bare få start. Hva er det som gjør at bilen ikke vil starte med når jeg bruker startkabler ??

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider