Gå til innhold

Problem med shitboxen !!!

Ranger emnet


lars-frr

Anbefalte innlegg

Ja da sjekker vi bensfiltere om 7 timer da jeg skal på jobb uff ... Ja er 86 modden ja, aldri i livet om lowridern skal ha sidepipe hehe. Får da være grenser. Så harry er jeg da ikke ;)

 

Nei, godt det, i tillegg skulle jeg gitt deg en dose bank dersom du behandlet en fin IIer på den måten. :deng

 

Det er jo ikke lenge igjen av vinteren nå da, hvis du skjønner ;) :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HEHE.. Men jeg trenger hjelp med å få startet den. Orker ikke å ta banen til skolen. Men syntest det er merkelig at bilen ikke er i nærheten av starte selv med startkabler.... leste i haynes boken, og der sto det at løse kontakter til batteriet kunne være mulig årsak. Må få shitboxen i gang snart. Er jo maks pørrig kjøreforhold..

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har vi start :) Jeg og en kompis feilsøkte oss til at bilen ikke fikk bensin. Den startet med startgass, men med en gang vi kuttet ut døde motoren. Fylte opp tanke med bensin og kondesfjerner og da gikk motoren igjen. så alt dette kan jo skyldes kondens. Men syntest fortsatt det er rart at den stoppet når det var litt over 1/4 tank. Satser på at det var kondens ;)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja da var det stopp igjen :)

Har byttet rotor, fordeler,bensfilter. Skal bytte plugger nå. Ser ut som motoren får bensin ihvertfall da det er bensin i filteret, og den slangen som suger til seg bensin suger som bare det. Hvis det ikke pluggene så skjønner jeg ikke hva det er, kan være stiften da, men den vet jeg ikke hvordan jeg bytter. Nå er det til og med full tank på børsja, samt masse kondens fjerner så skjønner ikke hvorfor den stopper ;(

 

Hjelp trengs, orker ikke mange dagene med t-bane :)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de hadde vel igrunn del grunner hehe :) Neida , men var noe kluss med omreggen når jeg kjøpte den. Dvs vi fyllte ut det gammle vognkortet og sendte det inn til biltilsynet. Noe som ikke funket da jeg fikk 2 hissige brev fra biltilsynet. Så ringte jeg tidligere eier å ba han finne nye vognkortet del 2. Det fant han, fylte ut det og sendte det inn for ca 2 mnd siden. Men hørte aldri noe og jeg har ikke giddet å ta kontakt med det slumme stedet. Men var jo flaks egentlig, kunne gått mye værre.

 

-ikke bet piggavgift

-Sidepipe eksos

-litt dårlige dekk bak

-mangler ene lyset bak

-ikke godkjent senket

-Har ikke belte på førersiden

 

Polititet nevnet eksos da jeg måtte flytte den, må spinne ut fra snøen. Men han smilte rett etterpå. Dette var faktisk en hyggelig politi opplevelse. Latterlig å stoppet meg pga en venn vinker til de, men de var veldig hyggelig å rettferdige.

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de hadde vel igrunn del grunner hehe :) Neida , men var noe kluss med omreggen når jeg kjøpte den. Dvs vi fyllte ut det gammle vognkortet og sendte det inn til biltilsynet. Noe som ikke funket da jeg fikk 2 hissige brev fra biltilsynet. Så ringte jeg tidligere eier å ba han finne nye vognkortet del 2. Det fant han, fylte ut det og sendte det inn for ca 2 mnd siden. Men hørte aldri noe og jeg har ikke giddet å ta kontakt med det slumme stedet. Men var jo flaks egentlig, kunne gått mye værre.

 

-ikke bet piggavgift

-Sidepipe eksos

-litt dårlige dekk bak

-mangler ene lyset bak

-ikke godkjent senket

-Har ikke belte på førersiden

 

Polititet nevnet eksos da jeg måtte flytte den, må spinne ut fra snøen. Men han smilte rett etterpå. Dette var faktisk en hyggelig politi opplevelse. Latterlig å stoppet meg pga en venn vinker til de, men de var veldig hyggelig å rettferdige.

 

hell i uhell... mange sure konstabler her til lands.. jeg har fortsatt tilgode å møte noen jeg ikke frykter kommer til å gjøre livet mitt surt og enda mer forhatt til politiet..

 

sikker på at jeg er mer redd for snut en det diverse kriminelle er, hvorfor? fordi jeg ikke har registret senkesett og breie hjul, straffen er hardere en småkriminelle, HEIA NORGE HEIA NORGE

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig det. Fant nå ut grunnen til bilen ikke er ferdig omregget etter en kjapp tlf til biltilsynet. Siden jeg hadde sendt inn vognkort del2 etter 1 jan 06, måtte jeg betale et gebyr på kr 24,- Det hadde ikke jeg gjort dvs, pga at jeg ikke visste det. Dette koster meg altså 1200 spenn hahahahahaha livet er så digg.

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår