Gå til innhold

Noen som har peil på hva man får for dette ?

Ranger emnet

RS2-GTi

Anbefalte innlegg

Etter jeg "choppa" en Corrado har jeg tatt vare på noe som kan sleges, dette er IKKE en annonse - lurer rett å slett hva jeg kan få for;

Høyre dør

Venstre dør

Panser

Har travers, styresnekke, bakstilling uten bremser osv .. noen som tror det er mulig å få penger for noe sånt ? Ellers står hekken av bilen igjen på verkstedet vårt, hehe :) Så til neste vinter starter prosjekt Corrado med helt lik henger, hehehe :) Men det blir etter banebil-golf og lowridergolfen er ferdig :)

Raymond

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg "choppa" en Corrado har jeg tatt vare på noe som kan sleges, dette er IKKE en annonse - lurer rett å slett hva jeg kan få for;

Høyre dør

Venstre dør

Panser

Har travers, styresnekke, bakstilling uten bremser osv .. noen som tror det er mulig å få penger for noe sånt ? Ellers står hekken av bilen igjen på verkstedet vårt, hehe :) Så til neste vinter starter prosjekt Corrado med helt lik henger, hehehe :) Men det blir etter banebil-golf og lowridergolfen er ferdig :)

Kult med corrado henger, men ikke corrado med hengerfeste;) Slags panser er det da? Om det er Vr6 er det lett å selge.(jeg kjøper det med en gang da) Får solgt slike ting rimelig lett tror jeg.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en dør liggende i ganske mange år nå. Ikke alt som blir solgt like lett.

En kamerat av meg importerte en Corrado fra tyskland for noen år siden og den hadde faktisk henger feste! Var ikke orginalt.

Skal du lage henger feste på din?

Burde annonsere det på vacn forumet. Sett flere som har solgt dørene der.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en dør liggende i ganske mange år nå. Ikke alt som blir solgt like lett.

En kamerat av meg importerte en Corrado fra tyskland for noen år siden og den hadde faktisk henger feste! Var ikke orginalt.

Skal du lage henger feste på din?

Må vel lage noe etterhvert.... Tilpasse golf eller passat eller noe.

Men det skal være VELDIG avtagbart. Men dette ligger langt frem i tid...

Raymond

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med corrado henger, men ikke corrado med hengerfeste;)

Stian, aka. snowboard, har avtagbart originalt hengerfeste. Det er egentlig ganske kult, for man ser det nesten ikke når man har på coveret og slikt. Hvis du ser i corrado bruksanvisningen, ser du at corradoer med hengerfeste har en ekstra lampe ved siden av abs lyset. Så tror nok det var et option.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...