Skistan Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Er sikkert noen som har byttet topp pakkning på en gtr før meg. Har AKKURAT byttet klutsj selv, har aldri gjort det så er litt stlt, men etter ca en uke så tror jeg topp-pakkningen røyk. Alt tyder på det i allefall. Mistet omtrent all motoreffekt osv. KAn kanskje være ventilene? Noen fremgangsmåte på hvordan jeg kan finne det ut? Men uansett så lurte jeg på om noen har en 'How to' ang bytte av denne pakkningen?? Eller er det like greit å få ett verksted til å gjøre det? Evt pris på verksted? Takker for all hjelp jeg kan få :) -Trond Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Er sikkert noen som har byttet topp pakkning på en gtr før meg. Har AKKURAT byttet klutsj selv, har aldri gjort det så er litt stlt, men etter ca en uke så tror jeg topp-pakkningen røyk. Alt tyder på det i allefall. Mistet omtrent all motoreffekt osv. KAn kanskje være ventilene? Noen fremgangsmåte på hvordan jeg kan finne det ut? Men uansett så lurte jeg på om noen har en 'How to' ang bytte av denne pakkningen?? Eller er det like greit å få ett verksted til å gjøre det? Evt pris på verksted? Takker for all hjelp jeg kan få :) -Trond Hei. Med de symptomene der, vil jeg ikke si at det er sikkert toppakningen som har gått. En normal clutchjobb har ingenting med topp pakningen å gjøre. Ser du er fra "Norge". Om du vil ha litt "hands on" hjelp, kan du sende meg en PM, så skal jeg hjelpe deg om du ikke er for langt unna (Norge er ett ganske stort land, gitt). mvh :hello: Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg