Gå til innhold

Hvor få tak i turteller lignende Auto Gauge?

Ranger emnet

Solberg-

Anbefalte innlegg

Hvor får jeg kjøpt turteller til en Mazda 323? Har tenkt no lignende som de derre Auto Cauge sakene..Bør helst være av bra kvalitet og ikke koste mer enn 600-700 kr. Litt fancy lys inni måleren skader heller ikke! :P Noen som har erfaringer eller ideer om hvor je får tak i no slikt? Har sjekka Biltema men droppa den ganske fort egentlig..hehe

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en slik 3,5" turteller jeg, angrer som bare det. Kom på 700kr med frakt. Makan til søppel, den pila hopper og spretter helt ukontrollert om du gir på heftigt i 1 og 2 gir. Men shiftlight saken fungerer heldigvis uavhengig av måleren. Så den blir omtrent rett...

Så kommer det stygge metalliske klirrelyder også. Koster sikkert 10kr å produsere.

(bilen min har ikke turteller orginalt)

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en 5" med shiftlight jeg kan selge deg da.. Med blått lys er det vel

hmmm..ja det hadde vært tøft vettu..har du no bilde av den? hvor lenge har du brukt den? ca pris? Den passer for 4,6 og 8 sylindrede motorer regner je med?

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en slik 3,5" turteller jeg, angrer som bare det. Kom på 700kr med frakt. Makan til søppel, den pila hopper og spretter helt ukontrollert om du gir på heftigt i 1 og 2 gir. Men shiftlight saken fungerer heldigvis uavhengig av måleren. Så den blir omtrent rett...

Så kommer det stygge metalliske klirrelyder også. Koster sikkert 10kr å produsere.

(bilen min har ikke turteller orginalt)

Såpass ja..Hvor kjøpte du din da? 700 kr hørtes litt drøyt ut, for den prisen forventer man at tingene er av bra kvalitet og skal holde.

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm..ja det hadde vært tøft vettu..har du no bilde av den? hvor lenge har du brukt den? ca pris? Den passer for 4,6 og 8 sylindrede motorer regner je med?

Fungerer meget bra. Hadde den i den forrige bilen jeg hadde, men tok den ut da jeg solgte den.. Passer til 4,6 og 8 ja.. Kjøpte den for 1100 på torshov, og du kan få den for 700inkl frakt..

CIMG1214.jpg

ser noe av den der da, hadde ikke bedre bilde desverre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider