Gå til innhold

1 og 2 Gen Probes, film laget fra USA

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

likte du stripene?

På ingen måte, tvert imot.

Prøvde bare mitt ytterste på å hinte diskret om min misnøye uten å være for slem mot en av forumets medlemmer. :D

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge ut nytt hvis jeg får tak i den nye videoen, der er det garantert mer Første generasjons prober, og bedre kvalitet på filmen.. :)

Kane takker for at du var så diskre da det gjelder og si ifra, er visse folk som bare slenger dritt rett ut... slitsomt;) Bare hyggelig og legge ut filmen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge ut nytt hvis jeg får tak i den nye videoen, der er det garantert mer Første generasjons prober, og bedre kvalitet på filmen.. :)

Kane takker for at du var så diskre da det gjelder og si ifra, er visse folk som bare slenger dritt rett ut... slitsomt;) Bare hyggelig og legge ut filmen her!

Hvor i filmen var din?

Litt råtøft å ha sin egen bil på USA prod. film da :D

EDIT:

Glem det, jeg så den nå...

Litt tøft å ha en bil med Norsk skilt i USA prod. film og da :D

Men, jeg trodde det var bilde av bilen i USA :(

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...