farlig Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Noen som vet hva som må til for å få 850 stoler til å passe i 740? for det er vel ikke helt bolt-on? tenker da på framstoler og baksetet. i sedan... Det er en oppskrift her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Finnes jo også en type til stoler i 960,men de er forferdelige å se på.. Hvorfor skal du ha 850 stoler da? 960 finnes jo i ca samme type stoler.. nei må ikke være 850 for enhver pris, men passer 960 rett inn da? regner med at framstolene gjør det men hva md baksetet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 nei må ikke være 850 for enhver pris, men passer 960 rett inn da? regner med at framstolene gjør det men hva md baksetet? er 1 feste på framstolene du må flytte over ifra dine gammle stoler,seteryggen er noe for høy bak,men går fint å bruke alikevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 er 1 feste på framstolene du må flytte over ifra dine gammle stoler,seteryggen er noe for høy bak,men går fint å bruke alikevel. Akkurat, da blir det nok svart 960 skinn tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Akkurat, da blir det nok svart 960 skinn tenker jeg nakkestøttene må kappes å sveises.... hehe , foskjellig innfestning på 7 og 9.. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 nakkestøttene må kappes å sveises.... hehe , foskjellig innfestning på 7 og 9.. er ikke rare greine å fikse det vel...blir vel bra:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 er ikke rare greine å fikse det vel...blir vel bra:D eg gjgor d på mine.... funka bra d Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 eg gjgor d på mine.... funka bra d du har ikke noe bilde av bilen din med interiøret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 du har ikke noe bilde av bilen din med interiøret? ligger en tråd litt lenger nede, miiiin TIC :P bare et bilde av interiør men.. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Men baksetet fra 850 passer vel heller dårlig? Eller? Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg