nitewlkr Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 http://www.shellsangels.net/images/20020527-2/P1010075.JPG Er det noen av dere som er ute og sikler her?:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 hahaha... det er ingen av oss..! vi har ikke sånne elendige drakter! våre er laget i gortex og kevlar...! skal tåle en støyt.. så har vi print på våre ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Fan blei helt satt ut da de damene kom skliende på scootern på lørdan jeg!:D Vi-menn damer? Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Originally posted by VEPSEN Fan blei helt satt ut da de damene kom skliende på scootern på lørdan jeg!:D Vi-menn damer? de så jeg og...! 10.000kr til showhuset AS så får du sånne på bilforumet.net treffa og... eheh ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Originally posted by Audi90 http://www.shellsangels.net/images/20020527-2/P1010075.JPG Er det noen av dere som er ute og sikler her?:D det er i hvertfall ikke meg. ser du ikke at jentene snakker med hverandre i sted for han med vesten....dessuten er det tørt på bakken under dem...lite safter i omløp der gitt. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 10000!? kan jo leie rudskogen utafor sessongen for de penga! Men....de var nesten verdt det.... Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Det var da fælt å lite klær de har på seg da... Stemmer det.... DET VAR JO SOL PÅ SØNDAGEN.... F**N som det regna på lørdagen.... nei å nei.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Originally posted by volvofasII Det var da fælt å lite klær de har på seg da... Stemmer det.... DET VAR JO SOL PÅ SØNDAGEN.... F**N som det regna på lørdagen.... nei å nei.... Hadde ikke gjort noe om de ble litt våte med de antrekkene de hadde på søndag :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 Det var MEG MEG MEG ! ;D Disse berten er noen hyggelige venninner av meg :p -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 NO COMMENT......... :D (litt misunnelig på han derre Glenn Rodney....) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mai 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2002 say no moore.... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 Originally posted by gormie Det var MEG MEG MEG ! ;D Disse berten er noen hyggelige venninner av meg :p -- gormie Da har du byttet refleksvest siden Vw-audi treffet... Den på det bildet her var jo 3 nr større....tror du hadde dratt enda mer damer med den tighter vesten fra Vw-auditreffet:D :D :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 Hun med lengst hår av de mørke er ei som heter Sheila. Fra Molde av alle gudsforlatte plasser. Eller som Ramsy sier om Moldensere : "skulle hatt nakkeskudd alle sammen" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 Originally posted by antheus Hun med lengst hår av de mørke er ei som heter Sheila. Fra Molde av alle gudsforlatte plasser. Eller som Ramsy sier om Moldensere : "skulle hatt nakkeskudd alle sammen" :D Jeg hadde pult henne fordet:cool: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg