coupe quattro Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Originally posted by maxgets Poenget var vel att folk syns forskjellige ting er kule:) Du liker hockey sveis og andre liker store vinger:D greit med store vinger, men store vinger som ligner på resirkulerte cola bokser:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rattlås Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Trenger du ekstra marktrykk bak, så kan det for eksempel ordnes på denne måten. Penere og mer effektivt enn alu-skrap... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 kledde bilen iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by coupe quattro kledde bilen iallefall. Ja, laksetrappa oxo. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by Rattlås Trenger du ekstra marktrykk bak, så kan det for eksempel ordnes på denne måten. Penere og mer effektivt enn alu-skrap... ;) Hvor får jeg kjøpt noe slikt? Vanskelig å få det godkjent? :rolleyes: Det er ihvertfall ikke noen skarpe kanter og sånn....:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 blir som en airbag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrooooom Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Jeg så en fyr i Bergen som hadde montert en sånn svær aluvinge bakerst på taket på Golfen! Det så jo helt jævlig ut. Rart ikke fyren så det selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 alu vinge er greit på russebil, men personbil....... passer det ikke på. langt mindre når man setter det på en golf-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Det er noen biler som er fine med aluvinge, da. Som oftest er det stilig når hele bilen er gjennomført..... Har sett flere i bergen som har det. Det er bl.a. en mondeo som er kjører rundt, og den kler det..... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Går en golf i hamar også med aluvinge på taket.. ser helt latterlig ut ja..hehe.. men f eks en Mitsubishi Eclips med carbonpanser og haftig lakk kan jo kle en slik vinge.. sjøl om jeg nok ikke ville hatt det Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Originally posted by Tommeliten Det er noen biler som er fine med aluvinge, da. Som oftest er det stilig når hele bilen er gjennomført..... Har sett flere i bergen som har det. Det er bl.a. en mondeo som er kjører rundt, og den kler det..... mondeo med alu vinge, pent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mai 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Tenkte jeg ikke skulle kommentere noe av dette her, for det blir liksom like barnslig...men får ta turen ned på nivået til noen av dere en tur. Særlig du som er så glad i coupe quattro.... Nå har det seg nå slik at jeg liker gamle Audier litt jeg også. Var medlem av vacn i noen år, og hadde mye morro der. Men tenk nå litt før du rakker ned på moderne biler med moderne styling. Min bil, 200 s14 med bomex styling, dekorstyling og aluminiumsvinge er nå i det minste aktuell i å 2003. Din var liksom ferdig å være kul på begynnelsen av 90 tallet. Selvsagt er det mange som ennå liker dem, inkludert meg, med det er så langt fra kult som det går an. Ellers i værden er bilene kastet for enge siden, eller ruller rundt som slitne konebiler og rustne fattigbiler. Du syns sikkert en audi 80 med RS-front er tøft, men ser du på dagens trender er det noe helt annet. Du får tenke deg litt om før du prater når du blir litt eldre. Og til dere som ler av "hehe, han prøver å være med i fast and the furious" må også tenke dere om. Hvis noen forbinder en bil med disse filmene, er det et komplement. Når FAF ble laget brukte de jo de hotteste bilene som de fikk tak i. Så du noen audi 80 der eller? Derimot en av hovedpersonene kjørte en S14. Mener du at bilene fra disse filmene bare er møkk, er det helt greit for meg, men kom ikke å påstå at det er slik i den virkelige verden. Dere må tenke litt større enn som så. Det er liksom ikke vi i Norge som setter trendene her i verden. Som sagt, jeg liker både japsebiler og europeiske biler, men faktum er at det er våre biler som er "hot" for øyeblikket, hvem vet hva som skjer om et par år. Om du er kul på vacn treff betyr ikke at du er verdt 5øre på gata vet du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Originally posted by Nismo Tenkte jeg ikke skulle kommentere noe av dette her, for det blir liksom like barnslig...men får ta turen ned på nivået til noen av dere en tur. Særlig du som er så glad i coupe quattro.... Nå har det seg nå slik at jeg liker gamle Audier litt jeg også. Var medlem av vacn i noen år, og hadde mye morro der. Men tenk nå litt før du rakker ned på moderne biler med moderne styling. Min bil, 200 s14 med bomex styling, dekorstyling og aluminiumsvinge er nå i det minste aktuell i å 2003. Din var liksom ferdig å være kul på begynnelsen av 90 tallet. Selvsagt er det mange som ennå liker dem, inkludert meg, med det er så langt fra kult som det går an. Ellers i værden er bilene kastet for enge siden, eller ruller rundt som slitne konebiler og rustne fattigbiler. Du syns sikkert en audi 80 med RS-front er tøft, men ser du på dagens trender er det noe helt annet. Du får tenke deg litt om før du prater når du blir litt eldre. Og til dere som ler av "hehe, han prøver å være med i fast and the furious" må også tenke dere om. Hvis noen forbinder en bil med disse filmene, er det et komplement. Når FAF ble laget brukte de jo de hotteste bilene som de fikk tak i. Så du noen audi 80 der eller? Derimot en av hovedpersonene kjørte en S14. Mener du at bilene fra disse filmene bare er møkk, er det helt greit for meg, men kom ikke å påstå at det er slik i den virkelige verden. Dere må tenke litt større enn som så. Det er liksom ikke vi i Norge som setter trendene her i verden. Som sagt, jeg liker både japsebiler og europeiske biler, men faktum er at det er våre biler som er "hot" for øyeblikket, hvem vet hva som skjer om et par år. Om du er kul på vacn treff betyr ikke at du er verdt 5øre på gata vet du;) Hvordan blir man verdt noe på gaten? Du er klar over at det er biler du snakker om, ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rattlås Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Originally posted by Nismo [...]faktum er at det er våre biler som er "hot" for øyeblikket, hvem vet hva som skjer om et par år. [...] Da er vingen din like hipp som en Ball-genser. Forskjell på tidløs og smakløs, vettu... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 Nismo: Fet bil. Kjør den stilen du. Så bilen din i Harstad den helga det var russetreff. Om det var din bil? Ligna litt. Hvertfall så var den jævla pen! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg