Gå til innhold

Mopar87 Dodge Vancharger - RescueR

Ranger emnet


Mopar87

Anbefalte innlegg

Hei! jeg fant ut at jeg ville prøve og legge ut noen bilder av mitt prosjekt...

gidder ikke skrive så mye enda får se på responsen først! må nevne at dette IKKE blir noe russe/partybil!!! :usa: bilen er en Dodge RAM b250 Vancharger 4X4! Det var egentlig ikke meninga og sette igang på denna neda! men etter en "vælv" så fant jeg ut at når jeg først bynnte og plukke på`n så var det bare å sette igang!!! så nå sitter jeg her da med huet propp fullt av ideer og venter på en gjøk som skal komme og hjelpe meg med å rette opp sden på bilen. det er fører siden som er bulka så ser det ikke på bildet!

 

DSC00030.jpg

 

DSC00031.jpg

 

DSC00033.jpg

 

DSC00032.jpg

kreativt surrehue på heltid!

Jeg har 2 1/2 V8, fordelt på 3 biler :)

Ønsker å kjøpe 440 cid!!!!!!!

 

- Dodge Aspen 78 * Go Bilen*

- Dodge Vancharger 87 *prosjekt*

- Toyota Hilux 82 *bruksbilen*

- Mazda 626 glx 86 * Spiker *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så veldig stor skade, må rette a stolpen, bytte forskjerm, dør og en av side rutene. planene for bilen er nesten i boks. Utvendig blir den lakkert "snøkamo", skal få vinsj, stor ku-fanger, laksetrapp på bakrutene, svær oransje blinker`s på taket og div markerings lys, inni blir det fire kapteinstoler med belte og en bue sofa/seng bak. Minibar og tv med Ps2 står også på lista! Har Cb radio og div. el. duppeditter allerede og skal skaffe mer!!! stereo er også bestilt og venter på at pakkene skal komme med posten nå. det er også planer om å skaffe brøyteskjær til bilen! er det noen som har noen ideer og innspill så legg det ut her! vil høre andres meninger og synspunkter på "galskapen" min!

kreativt surrehue på heltid!

Jeg har 2 1/2 V8, fordelt på 3 biler :)

Ønsker å kjøpe 440 cid!!!!!!!

 

- Dodge Aspen 78 * Go Bilen*

- Dodge Vancharger 87 *prosjekt*

- Toyota Hilux 82 *bruksbilen*

- Mazda 626 glx 86 * Spiker *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan legge inne ett par bilder fra før bilen ble bulka/plukka ned... det er forrige eier eller noe som har tatt dem.

 

 

947312-bilde6-3.jpg

 

947312-bilde1-7.jpg

kreativt surrehue på heltid!

Jeg har 2 1/2 V8, fordelt på 3 biler :)

Ønsker å kjøpe 440 cid!!!!!!!

 

- Dodge Aspen 78 * Go Bilen*

- Dodge Vancharger 87 *prosjekt*

- Toyota Hilux 82 *bruksbilen*

- Mazda 626 glx 86 * Spiker *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kult!

 

Kunne du tenke deg å måle bredden (lysåpningen) på baklukeåpningen på bilen. Jeg skal kjøpe meg en slik bil selv til mitt prosjekt "Nothing beats cubic inches" . Må vite om jeg får motoren inn i varerommet uten å dele bilen i to...

 

Reodor F

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enn no arctic truck stil? sikkelg bredding om store hjul.. om det i det hele tatt går an på den der da

 

Hmm... Er da 30" dekk på den allerede, og når du står ved siden av er det temmelig høøøøøy bil. Og den blir ikke lavere når han er ferdig. Så.. Høyde og bredde kan man ikke si noe på ;) Über-bra prosjekt, gleder meg til å se den ferdig..... *hint*

x 91 Volvo 240

x 07 VW Golf V

x 97 Honda Accord

- 98 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår