Mopar87 Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Hei! jeg fant ut at jeg ville prøve og legge ut noen bilder av mitt prosjekt... gidder ikke skrive så mye enda får se på responsen først! må nevne at dette IKKE blir noe russe/partybil!!! :usa: bilen er en Dodge RAM b250 Vancharger 4X4! Det var egentlig ikke meninga og sette igang på denna neda! men etter en "vælv" så fant jeg ut at når jeg først bynnte og plukke på`n så var det bare å sette igang!!! så nå sitter jeg her da med huet propp fullt av ideer og venter på en gjøk som skal komme og hjelpe meg med å rette opp sden på bilen. det er fører siden som er bulka så ser det ikke på bildet! Siter kreativt surrehue på heltid! Jeg har 2 1/2 V8, fordelt på 3 biler :) Ønsker å kjøpe 440 cid!!!!!!! - Dodge Aspen 78 * Go Bilen* - Dodge Vancharger 87 *prosjekt* - Toyota Hilux 82 *bruksbilen* - Mazda 626 glx 86 * Spiker * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Omega Turbo Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Stili bil! Planer har du for denne da? Mye skade på førersida? Siter Opel, Fresh Thinking, Better Cars! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Kan bli gromm bil detta da.. :D slenge ut mye bilder ++ kule felger btw:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Lag en liste over planer, kan bli spennende dette her :D Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar87 Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Er ikke så veldig stor skade, må rette a stolpen, bytte forskjerm, dør og en av side rutene. planene for bilen er nesten i boks. Utvendig blir den lakkert "snøkamo", skal få vinsj, stor ku-fanger, laksetrapp på bakrutene, svær oransje blinker`s på taket og div markerings lys, inni blir det fire kapteinstoler med belte og en bue sofa/seng bak. Minibar og tv med Ps2 står også på lista! Har Cb radio og div. el. duppeditter allerede og skal skaffe mer!!! stereo er også bestilt og venter på at pakkene skal komme med posten nå. det er også planer om å skaffe brøyteskjær til bilen! er det noen som har noen ideer og innspill så legg det ut her! vil høre andres meninger og synspunkter på "galskapen" min! Siter kreativt surrehue på heltid! Jeg har 2 1/2 V8, fordelt på 3 biler :) Ønsker å kjøpe 440 cid!!!!!!! - Dodge Aspen 78 * Go Bilen* - Dodge Vancharger 87 *prosjekt* - Toyota Hilux 82 *bruksbilen* - Mazda 626 glx 86 * Spiker * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 DET blir skamfett!!! stå på!! og husk: myye bilder!!;) :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Hehe, kan bli bra dette:) Jeg ønsker deg lykke til, for her blir det mye arbeid;) Hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar87 Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 kan legge inne ett par bilder fra før bilen ble bulka/plukka ned... det er forrige eier eller noe som har tatt dem. Siter kreativt surrehue på heltid! Jeg har 2 1/2 V8, fordelt på 3 biler :) Ønsker å kjøpe 440 cid!!!!!!! - Dodge Aspen 78 * Go Bilen* - Dodge Vancharger 87 *prosjekt* - Toyota Hilux 82 *bruksbilen* - Mazda 626 glx 86 * Spiker * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Morro prosjekt :D http://www.comet-track.com/4x4van/4x4van.html http://www.glinx.com/~sbest/ Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 her har ein bra inspirasjonskilde! ;) ateam way http://images.google.no/imgres?imgurl=http://members.aol.com/cotsmm/ateam.gif&imgrefurl=http://members.aol.com/cotsmm/cott3_7.html&h=169&w=246&sz=18&tbnid=W2cSneq2LIeMyM:&tbnh=72&tbnw=105&hl=nn&start=13&prev=/images%3Fq%3Dateam%26svnum%3D10%26hl%3Dnn%26lr%3D%26sa%3DN Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 hehe ,A-team var det første jeg tenkte og:D Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 enn no arctic truck stil? sikkelg bredding om store hjul.. om det i det hele tatt går an på den der da Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Dette er kult! Kunne du tenke deg å måle bredden (lysåpningen) på baklukeåpningen på bilen. Jeg skal kjøpe meg en slik bil selv til mitt prosjekt "Nothing beats cubic inches" . Må vite om jeg får motoren inn i varerommet uten å dele bilen i to... Reodor F Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 enn no arctic truck stil? sikkelg bredding om store hjul.. om det i det hele tatt går an på den der da Hmm... Er da 30" dekk på den allerede, og når du står ved siden av er det temmelig høøøøøy bil. Og den blir ikke lavere når han er ferdig. Så.. Høyde og bredde kan man ikke si noe på ;) Über-bra prosjekt, gleder meg til å se den ferdig..... *hint* Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 ja ,men arctic truck "stil".. hjula de bruker er vel "litt" større? og bredding med bredda skjermer.. er vel en lov om hvor bredt en kan ha den da men... men ser for meg litt for mye arbeid på en sånn bil uansett.. Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg