Mopar87 Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Har tenkt litt på noe arctic truck ja. Men blir for mye jobb, kommer jo fram hvor det skal være nå så jeg gidder ikke tenke på det med det første. dekk dimensjonen er 31" x 10.5" så dem er større enn det ser ut på bildet. 33" får ikke plass i hjulbuen uten "modifisering" og bilen er 2.1m bred med breddere montert bak så etter min mening er det ikke så mye som bør gjøres utvendig... lakk +++ seff. men det står i planene lenger opp ^ på sia. har flere bilder nå også men sitter på jobben så jeg får ikke lagt ut før i kveld eller noe. Siter kreativt surrehue på heltid! Jeg har 2 1/2 V8, fordelt på 3 biler :) Ønsker å kjøpe 440 cid!!!!!!! - Dodge Aspen 78 * Go Bilen* - Dodge Vancharger 87 *prosjekt* - Toyota Hilux 82 *bruksbilen* - Mazda 626 glx 86 * Spiker * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar87 Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Her er noen flere bilder. er kanskje ikke så mye å legge ut men bynner med sparkling og smågrunning til helga... ett lakkeringsværste får ta storjobben!! m'm har dessuten fått anlegget som jeg riktignok bestillte FØR bilen tippa! selv om forsterker`ne ikke duger til allverden får dem holde i førsten! akkurat nå er det viktigere ting og bruke penger på!! menmen her er det ivartfal noen bilder! først av kjærra... Så av anlegget type Infinity Ref. serie... og av forsterkerne type Soundmagus damndamn en monoblokk og en 4.ch. Siter kreativt surrehue på heltid! Jeg har 2 1/2 V8, fordelt på 3 biler :) Ønsker å kjøpe 440 cid!!!!!!! - Dodge Aspen 78 * Go Bilen* - Dodge Vancharger 87 *prosjekt* - Toyota Hilux 82 *bruksbilen* - Mazda 626 glx 86 * Spiker * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Litt OT: Hvordan er den Aspen du har; coupe eller 4 dørs? Har 1979 Aspen Coupe selv skjønner du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar87 Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Jeg kan legge ut noen bilder av Aspen jeg. 1978 se. og noen bilder av jobben jeg gjorde i sommer.. tøff den coupe`n din! :usa: Min er vel mer en cruiser har montert 3" utblås på begge sider etter at bildene ble tatt! detta er "Raggar vogna" mi! Det er en 318cid. (sorry for bilde kvaliteten) ble litt off topic detta da. menmen... :) Siter kreativt surrehue på heltid! Jeg har 2 1/2 V8, fordelt på 3 biler :) Ønsker å kjøpe 440 cid!!!!!!! - Dodge Aspen 78 * Go Bilen* - Dodge Vancharger 87 *prosjekt* - Toyota Hilux 82 *bruksbilen* - Mazda 626 glx 86 * Spiker * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monte carlo Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 hei du ossen motor er det i vanchargern a? jævlig rått prosjekt...!!!! yodude Siter 74 Chevrolet Monte Carlo med oldsmobile 455 på 350hk...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Morro å se et slik prosjekt :) Artich Truck bredding ja,kunne blitt voldsomt. blir grov med de du har og :) Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar87 Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Det er en 318cid i vanchargeren også. men den er orginal med 165hk. tøff den ford`n da! men blir litt voldsomt på min tror jeg! har planer om og kunne komme under div. lave broer osv. Siter kreativt surrehue på heltid! Jeg har 2 1/2 V8, fordelt på 3 biler :) Ønsker å kjøpe 440 cid!!!!!!! - Dodge Aspen 78 * Go Bilen* - Dodge Vancharger 87 *prosjekt* - Toyota Hilux 82 *bruksbilen* - Mazda 626 glx 86 * Spiker * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vault Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 sorry for ot men bare måtte :P Siter For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaClub Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Hei Ser av bildene at van'en står parkert i damyr, men kan ikke helt se hvor bildene av Aspen er tatt...... ;o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar87 Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Bildene av aspen er tatt hjemme... har noen bilder fra helgas begivenheter her også! Siter kreativt surrehue på heltid! Jeg har 2 1/2 V8, fordelt på 3 biler :) Ønsker å kjøpe 440 cid!!!!!!! - Dodge Aspen 78 * Go Bilen* - Dodge Vancharger 87 *prosjekt* - Toyota Hilux 82 *bruksbilen* - Mazda 626 glx 86 * Spiker * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 *bump* Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg