Macgyver Skrevet Mai 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2003 I dag, på 17 mai. rauk hjul lagret på passatn min,,, så nå bare venter på at eg har syket meg nokk opp til å orke å fikse det, det rauk seff skikkelig....... mitt på veien.... agr,,, vag shit.... God 17 mai......... Og nå har eg sett på saken, lageret var virkelig knust... må få tatt et bilde av det asså. ikke rart det smalt og duret di siste meterene... Må bare få av det jekla inner lagret som sitter på aksligen, det satt seff gråse fast....... Atter mega URK::::: Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 hmm... virker ikke som om du har hatt en så morro 17. mai. Blir fint om du kan skaffe noen bilder. Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Mai 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 skal skaffe et bilde ja, det var vert å ta bilde av.... Er foresten samme lager som på boble fra 68.... Kvalitet ???? Har kun skifta det 4 ganga no, e lei da no liksom... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Mai 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 slik så det ut Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Å fy f... Det så ikke _særlig_ bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrooooom Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by Macgyver I dag, på 17 mai. rauk hjul lagret på passatn min,,, så nå bare venter på at eg har syket meg nokk opp til å orke å fikse det, det rauk seff skikkelig....... mitt på veien.... agr,,, vag shit.... God 17 mai......... Og nå har eg sett på saken, lageret var virkelig knust... må få tatt et bilde av det asså. ikke rart det smalt og duret di siste meterene... Må bare få av det jekla inner lagret som sitter på aksligen, det satt seff gråse fast....... Atter mega URK::::: Hehe... Da så du sikkert passe glup ut...dritt på hendene og flekkete bunadsskjorte... :D Beklager de sadistiske tendensene. Håper det går greit å ordne det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Originally posted by Macgyver Har kun skifta det 4 ganga no, e lei da no liksom... ett tips: hvordan ser akseltappen ut? om du har skiftet lager 4 ganger så tipper jeg den ikke er pen, noe den sikkert ikke har vært etter 1. gang du skiftet lager. et lager holder ikke lenge når akslen er rustet og spiser opp tetningen til lageret, da renner jo vannet rett inn.... og vi vet jo alle hva vann gjør med ett hjullager. Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Mai 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 aksel tappen ser helt fin ut den, pakkningene og. det er rett og slett hjul lageret som er under dimensjonert, samme som på golf,jetta,boble og mye ant.... har vel brukt 4 lager på 60 tusen.... 1 sett var ikke så rart at di måtte byttes, da di datt i grusen... Lurer på om skivebremser passer bak kansje, slik at eg kunne fått en annen lager dimensjon.? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cwathne Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Hørtes ikke mye kjekt ut det der! Er no drit det å skifte på lagrer. Lageret der såg ikke helt bra ut nej, er ikke så løye det laga lyd! Siter Nissan Sunny 1.5 -84 Simons bakdemper 60% svinghjul Veltebur (delvis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg