Gå til innhold

Pokker....

Ranger emnet

Macgyver

Anbefalte innlegg

I dag, på 17 mai. rauk hjul lagret på passatn min,,, så nå bare venter på at eg har syket meg nokk opp til å orke å fikse det, det rauk seff skikkelig....... mitt på veien.... agr,,, vag shit....

God 17 mai.........

Og nå har eg sett på saken, lageret var virkelig knust... må få tatt et bilde av det asså. ikke rart det smalt og duret di siste meterene... Må bare få av det jekla inner lagret som sitter på aksligen, det satt seff gråse fast....... Atter mega URK:::::

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Macgyver

I dag, på 17 mai. rauk hjul lagret på passatn min,,, så nå bare venter på at eg har syket meg nokk opp til å orke å fikse det, det rauk seff skikkelig....... mitt på veien.... agr,,, vag shit....

God 17 mai.........

Og nå har eg sett på saken, lageret var virkelig knust... må få tatt et bilde av det asså. ikke rart det smalt og duret di siste meterene... Må bare få av det jekla inner lagret som sitter på aksligen, det satt seff gråse fast....... Atter mega URK:::::

Hehe... Da så du sikkert passe glup ut...dritt på hendene og flekkete bunadsskjorte... :D

Beklager de sadistiske tendensene. Håper det går greit å ordne det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Macgyver

Har kun skifta det 4 ganga no, e lei da no liksom...

ett tips: hvordan ser akseltappen ut? om du har skiftet lager 4 ganger så tipper jeg den ikke er pen, noe den sikkert ikke har vært etter 1. gang du skiftet lager.

et lager holder ikke lenge når akslen er rustet og spiser opp tetningen til lageret, da renner jo vannet rett inn.... og vi vet jo alle hva vann gjør med ett hjullager.

-skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre??

-90 VW Passat cl stv 2.0L

-87 Hvit/Krokan Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aksel tappen ser helt fin ut den, pakkningene og. det er rett og slett hjul lageret som er under dimensjonert, samme som på golf,jetta,boble og mye ant....

har vel brukt 4 lager på 60 tusen....

1 sett var ikke så rart at di måtte byttes, da di datt i grusen...

Lurer på om skivebremser passer bak kansje, slik at eg kunne fått en annen lager dimensjon.?

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider