Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Hva plugger bruker dere på Cosworthene deres? Det er snakk om en -86 cossie orginal bil her, er ca 250-260 hk. Det stod noen motorcraft plugger i den nå, fikk nye med et annet nummer på og bilen gikk som en bøtte med drit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hva plugger bruker dere på Cosworthene deres? Det er snakk om en -86 cossie orginal bil her, er ca 250-260 hk. Det stod noen motorcraft plugger i den nå, fikk nye med et annet nummer på og bilen gikk som en bøtte med drit. Kjøp plugger fra RS Turbo... mye billigre, og funker fett!! Men husk att ikke åpningen alltis stemmer, selv om pluggene er nye. Åpningen skal være 0,7! Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fordcosworth Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Prøv NGK BCR8ES flere som har god erfaring med disse på fastford forumet Siter Sierra Cosworth sedan 2wd 300hk, 455nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Champion QC59C, med 0,6mm pluggåpning. Disse funket fint for meg, trengte ikke bytte plugger på nesten 2 år. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fordcosworth Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Kjører selv med QC59C eller QC57C, merker ikke noen spes forskjell på disse. Ikke antydning til fjusk. Kan stå å gå på tomgang uten å bli sur med svarte simens dyser og Jensspeed chip. Siter Sierra Cosworth sedan 2wd 300hk, 455nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Nå har vi fått lånt noen NGK BCR8ES plugger. Desse var da brukte. Bilen går bra når den er kald men når den bjynner å bli varm så driver den og skyter og herjer på. Når den kutter på 1.gir med full gass og hjulspinn så høres det ut som den er på turtallsperra bare på 5000 omdreininger. Sitter kvass kammer og justert turbotrykk til nesten 2psi. Har fjernet boost controller og plugget hullet som dumpen skal dumpe inn i luftfileret igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 14,5 PSI er 1 bar... Så hvis du har justert NED trykket til 0.1-0.2 bar... Skal det vel noe til med 250-260hk... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 mente sikkert 20psi da.. Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Ja, jeg var kverulant der.. Skjønte jo det...:) Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.