Radial Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Hei Drev å lakket blokka mi i går med hammerite rød (blank). Litt lav respons på teknikk, men hvis noen av dere som er gode på lakk/maling, så legger jeg ut linken.. Tråden Setter stor pris på alle fakta om "feilen" jeg kan ha gjort! :) Eventuelt om den ordner seg selv :) Fikk inn en post som fikk meg til å puste litt lettere nå i stad men.. Mvh Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Det går nok bra ja, er nok tørt om noen dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg