ibanez Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Halla! Møtte en hvit impreza på vei ned Okstad`n for et par timer siden ,var vel i 22 tiden tror jeg. Høyreratta, tok av mot omkjøringsveien. Sinnsykt fin bil. La merke til at den ikke hadde blitt vaska på en stund for å si det sånn. Noen her som har importert? Var rødskilt Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Halla!Møtte en hvit impreza på vei ned Okstad`n for et par timer siden ,var vel i 22 tiden tror jeg. Høyreratta, tok av mot omkjøringsveien. Sinnsykt fin bil. La merke til at den ikke hadde blitt vaska på en stund for å si det sånn. Noen her som har importert? Var rødskilt det er sikkert tronseponsen min som var å kjørte,ikke flink å vaske bil han;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Denne kanskje? http://www.tp-r.com/index.php?id=32 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Veldig lik ralliart, det var iallfall wrx sti. Han kjørte på stygge stålfelger så det ut som, iallfall ikke de felgene som var på den bilen... Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Veldig lik ralliart, det var iallfall wrx sti. Han kjørte på stygge stålfelger så det ut som,iallfall ikke de felgene som var på den bilen... jo,det er samme felgene volk racing,men lakkert i grå perlemor...litt uheldig fargevalg men;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Hmm.. jaja, godt mulig :) Var iallfall FET bil. Håper bare han svippa innom en plass og vaska den, for den var mer grå enn hvit! Skal den gå i trondheim? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Den er vell i Trondheim bare i helga kan jeg tenke meg. Eieren holder til i Kristiansund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Ah ok. Håper vi får se mer til den i form av bilder og på treff og slikt, den var nice! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Det stemmer nok at det var min bil som ble observert. Bilen var veldig møkkete pga føret mellom Kristiansund og Trondheim. Er ikke så enkelt å holde en hvit bil ren når det veiene er så fulle av dritt ;) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPEED Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Skal den gå i Trheim??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inferno Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Må bare spørre sjåføren i Subaru'en om han la merke til en grønn/blå Celica som lå i rompa hans i en time's tid? Siter :: Civic VTi :: LINK x - '96 Celica T20 x - '96 Civic EJ9 "Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Du har fet bil iallfall! Skitten eller ikke! En dag.. En dag.. Så har jeg en sånn, håper jeg. Det må være lov til å drømme seg litt bort nå Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Må bare spørre sjåføren i Subaru'en om han la merke til en grønn/blå Celica som lå i rompa hans i en time's tid? Jepp, du er observert :D Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Skal den gå i Trheim??? Nope, den går i Kristiansund Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg