Gå til innhold

Store trykkgassere vs Datasprut

Ranger emnet

Skrotnisse

Anbefalte innlegg

Trykk-gassere fungerer veldig fint når dem er riktig dysa og justert, finnes mange svensker som fortsatt kjører med steinalder teknikk med godt resultat. 50mm dellortovampire er nok litt i overkant av hva du trenger men....

Hvis du søker etter trykk-forgassere på zatzy kommer det opp mye matnyttig.

Dellorto 45dhalm satt originalt på Lotus esperit turbo og den bilen harker,spytter og bobler neppe. Har ett par sånne gassere selv til meg og en kompis sitt B21 prosjekt.

Lykke til!

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm, det jeg mente var at kjørbarheten blir aldri like god med gassere som med innsprut.

Overdreiv kanskje en smule med all hoste og harke skriveriet, men trodde ikke folk skulle ta seg så nær av det. :D :D :D

En lotus med org. trykkgassere funker nok bedre enn noen tilfeldige trykkgassere kasta på en tilfeldig motor...

Angående den Opelen, så skal det ikke så mye kjørbarhet til før du kan holde en motor på turtallskutt for deretter å dumpe clutchen og rase avgårde... Har ikke påstått at det ikke går an få ut litt effekt med gassere..... :cool:

-88 Sierra cosworth

411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten bare 40mm. jeg blingsa litt bare DHLA40 heter de. sto orginalt på alfa romeo og andre spaghettibiler på starten av nittitallet. de jeg har lukta på er 2 år gamle. noen som vet hva nyprisen på disse er? finner ikke dette på nettet....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider