Gå til innhold

isbanekjøring på Tretten (Losnavatnet)

Ranger emnet

E-30 big

Anbefalte innlegg

• Svar 303
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er denne banen oppe på førstkommende søndag (eller lørdag, for den sakens skyld?).

Om forholdene fremdeles er flotte høres dette meget interessant ut!

Den er åpen den... full gass søndag,MEGET fine forhold der..

ingen spor og jemn å fin is(Tjukk også får den som er redd å bade spermie)

Håper det blir mange til å kjøre... er flere biler som har kjørt uten bur med rally pigg og det går vist greit under tvil..

Er observert en vit stjernebil på full gass med 2.5 bar i ladetrykk uten bur med rallypigg i alle fall....

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er åpen den... full gass søndag,MEGET fine forhold der..

ingen spor og jemn å fin is(Tjukk også får den som er redd å bade spermie)

Håper det blir mange til å kjøre... er flere biler som har kjørt uten bur med rally pigg og det går vist greit under tvil..

Er observert en vit stjernebil på full gass med 2.5 bar i ladetrykk uten bur med rallypigg i alle fall....

Hehe, skulle ikke tilfeldigvis være en gammal Diesel vel?

Akkurat nå er jeg litt sur for at jeg kjører fwd

trur ikke akkurat en turbokonvertert fwd med åpen diff er noe å svinge utpå lågen med :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøringa som Politiet arrangerer i dag er hvertfall avlyst, 5cm med vann på isen sto det i en sms som tikka inn fra de her..

NEINEINEI:oooh:. Da betyr det at jeg i beste fall bare får en mulighet til å kjøre Quattro i år, og det blir neste helg igjen (om ikke også den banen må lenses først....).

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem på kammeret kan vi ringe for og undersøke dette da?

Skal til Lillehammer i helga, kunne tenkt meg og svinga skiboksen litt på isen

husker ikke navn, men går ann å ringe å høre om hvem som har peil på isbane kjøringa for rånerene i byen..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...