Bjune Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Lurer på å kjøpe ny topp til motoren min ...b230ft.. den som ikke har fordeleren montert bak,på toppen! hva skal jeg se etter.. må toppen være til ft/fk eller passer den dersom det er en topp til b230et f.eks? noen som evt. har noe til salgs. gjerne noe i trim verden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Den som ikke har fordelern bak på toppen?? fordelern er bare å plukke bort da.... 531 eller 405 er vel det som er å anbefale.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 har en skeiv 531 med en gåen ventil og en bit som er blåst bort av godset knock Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjune Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 tror jeg heller ser etter noe som jeg bare kan smelle på med en gang.. ellers takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Får da over 400hk med 530-toppen og. Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest snurrevolvo Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 er bare å ta ut fordeleren på 530/531 toppene og sette inn en sånn propp. 405 har vel ikke det samme hullene til følere osv...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg