BE18068703 Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Noen som har erfaringer med denne basseren? Ern rævva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 I og med det er typisk qxl masse-vare går jeg ut ifra det ikke er rare greine. Sikkert god til sitt bruk. Mvh Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Tror det funker greit om prisen er lav nok . Ikke noe kjent merke så du får satse på at noen har prøvd det her inne . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 De spiller ganske bra til prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK_700 Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 de spiller bra en stund, men så blir de litt sliten og da blir de strax litt mindre gode. Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Også enig i det med at de er bra til prisen. Lånte en sånn, og den spilte både høyt, dypt og pent. Var rask og behagelig å høre på, og kunne dra til å det ble ubehagelig når jeg ville :) Hadde den i 60L portet kasse, 42Hz tuning. Men han jeg lånte den av ga vel 350,- for 2 stk. Så med forventningene man får til den prisen, blir man vel lett å glede antar jeg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Noen som har erfaringer med denne basseren? Ern rævva? "Ern rævva?" Herlig direkte. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 de spiller bra en stund, men så blir de litt sliten og da blir de strax litt mindre gode. Liker basser som bare blir bedre med mere bruk :) Mvh yodude Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg