Morten_A Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Har blitt tilsent hvite speedometer skiver til volvoen (240) men det var temp,bensin,klokke og speedometer...Er det noen som har TURTELLER istede for klokke? Har nå tatt ut hele dritten å skulle satt i dette så fort som mulig. Vist noen har Hvit turteller skive inne på dataen så send det i Mail til meg morten-andreassen@hotmail.com Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 en eller annen har turteller her...sleng opp a.må ha det :lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 har jeg jah, VDO turteller.. hva byr du da? Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belden Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 har jeg jah, VDO turteller.. hva byr du da? Han mener sikkert hvit bakgrunn til turteller :crazysant Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 ting tar tid ;) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 reddene engel...TAKK aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slaesj Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Tusen takk Glenn! :pray Siter 1982 Volvo 240TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 kunne noen lagd slike til meg og? alle, men med store klokka!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 bare å skanne og redigere fargene med paint det veit du det gjorde eg men kan sende deg eller lage en tråd så dei som vill ha kan få av hvite instrumenter:) bare å følge med det skal lage en med en gang Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Jeg har et turbo instrumenthus med hvite skiver og turteller, er int. i å bytte med noen som har svart. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 bare å skanne og redigere fargene med paint det veit du det gjorde eg men kan sende deg eller lage en tråd så dei som vill ha kan få av hvite instrumenter:)bare å følge med det skal lage en med en gang ja, en [CTRL]+ i photoshop.. (Invert) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg