lknest Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 veldig kort forklart , sånn att du kanskje skjønner det. "nede ved dynamoen der" har en kontakt på toppen. Fra den går en ledning til olje lampa i instrument panelet ditt. Dvs, kobler du vekk denne ledningen og vrir på tenninga vil olje lampa di lyse. Dette er orginale trykk bryter ( ikke sikker på om denne kan vise antall bar) Det du gjør er og skru ut den bryteren, setter i ett t-stykke, skrur tilbake på plass igjen den orginale bryteren i ene hullet, og oljetrykk giver i andre. Så trekker du bare en ledning fra den nye oljetrykk giveren din til ene pinnen på instrumentet. Koble på + og minus, og vips det funker. Takk. Da ble jeg fort mye klokere :D Men slik t-stykke koster vel noen kroner? Eller er det en billig sak? Noe de kan ha på Thorshov og lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Om du har tess i nærheten av deg, ta og skru ut den oljetrykk bryter som sitter på blokka, og ta med i butikken og forklar. Tok ca 3min så fikk jeg t-stykke ferdig i hånda med skiver og pakninger og alt. kosta 150kr tror jeg. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.