BiBoW Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Vet noen om noen 14 tommers isdekk til salgs, eller hvor jeg kan få tak i det?? Skal kjøre på Gatebil on Ice, men sliter med å få på 15 tommere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Devil Devil Devil send mail til andreas.handeland@motormedia.no yodude yodude yodude Siter :hammer FONT]Litt turbosus om dagen, er bra for magen! :drive2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 så vidt jeg vet er det ikke å få taki,de hadde det vel sikkert i gammle dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 satt nettopp og surfa på finn,fant ikke 14",men fant et sett med nesten helt nye 13",det blir vel for lite? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 http://www.kollevold.no har noen 14" 9/58-14 C54 Is/snø Kr. 1.840,-u/mva Kr. 2.300,-m/mva Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BiBoW Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 satt nettopp og surfa på finn,fant ikke 14",men fant et sett med nesten helt nye 13",det blir vel for lite? Hei, hvorså du de 13 tommerne, kan hende det funker bra på bilen... Takk for at du sjekka for meg forresten:-) Siter :hammer FONT]Litt turbosus om dagen, er bra for magen! :drive2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BiBoW Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 http://www.kollevold.no har noen 14"9/58-14 C54 Is/snø Kr. 1.840,-u/mva Kr. 2.300,-m/mva Heisann, takk for at du sjekka...Blir litt dyre når det bare skal grisekjøres på isen... Snakka med Bernt på Kollevold, han hadde ingen brukte heller... Kjipt! Devil Går det bra med Subaruen? Var det ikke deg jeg var ute å kjørte med når vi lagde reportasje for Max Power i Tromsø? Siter :hammer FONT]Litt turbosus om dagen, er bra for magen! :drive2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Send pm til volvo_sleeper her på forumet .. Han har noen ispiggdekk tilsalgs.. Jeg vet ikke dim eller noe.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Heisann, takk for at du sjekka...Blir litt dyre når det bare skal grisekjøres på isen... Snakka med Bernt på Kollevold, han hadde ingen brukte heller... Kjipt! Devil Går det bra med Subaruen? Var det ikke deg jeg var ute å kjørte med når vi lagde reportasje for Max Power i Tromsø? Bare hyggeligt, var sikkert meg du kjørte med ja.Subben går greit enda, om ikke bedre :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Vet noen om noen 14 tommers isdekk til salgs, eller hvor jeg kan få tak i det?? Skal kjøre på Gatebil on Ice, men sliter med å få på 15 tommere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Devil Devil Devil send mail til andreas.handeland@motormedia.no yodude yodude yodude Har du en orginal E2? De fleste isbanene krever bur i bilen hvis man stiller rallypigg dekk. Vet ikke hvordan det er hos gatebil, men det kan være greit å få sjekket før du møter ;) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg