Gå til innhold

Golf 97 mod

Ranger emnet

larse_jacobsen

Anbefalte innlegg

Bmwen mins stoppet for godt på nyttårsaften, og kjøpte meg en golf 3 1,6 GL 97 mod for 2-3 veker siden. Den er helt svart uten noe styling, men fant ut at felgene mine passer perfekt (16 toms, 40 profil, 215 brede). Alpine annlegger mitt er også på plass. Er ikke interessert i å legge ut tusenvis på styling, eller style bilen min så mye som mange andre gjør, men hadde gjort seg med en vinge bak (http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=97047&page=5&pp=15 <------ se øverste bilde), samt evt soting av vinduene bak og samma baklyktene som den svarte golfen har kiddie Noen andre tips? vil liksom ikke overdrive helt da, men kan godt få den litt tøffere innvendig også. Skal få meg noen helt svarte kule golvmatter, men lurer på om det er mulig å få tak i en armstøtte framme noen plass. Møller bil fant ikke noe orginalt til meg, måtte visst være en Macgyver for å få det til :w00t Vet dere hvor mye en får tak i en sånn "orginal vinge" som følger taket bakerst? Kosta over 3000 kr + lakkering hos Møller, så d ble litt dyrt! Går det an å kjøpe noe stilig for å minske det svære rommet framme foran håndbrekken også? Takker! :popcorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En spoiler som sitter helt etter bakluka, er baklukespoiler til GOLF GTI det. Bare å finne på høggern evt.. Men denne spoileren festes i ruta (org. på GTI)egentlig men går sikkert an å bare lime den på å. Den på bildet over sitter ikke etter luke..

Jeg har en lignede som den som er avbildet, men det er orginal Hella spoiler med bremselys. Veit ikke om man får tak i lenger...

Armlne foran i bilen får du kjøpt uorg på

http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=655240271&n=1292457758

Lenke til kommentar
Del på andre sider