Gå til innhold

Bremser til 16v

Ranger emnet

Helios

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha nye bremser på bilen min nå og er litt usikker på om jeg skal bytte både foran og bak eller bare foran.

har hentet pris på ebc skiver og redstuff klosser men det er jo VELDIG dyrt.

det jeg lurte på var om f eks Brembo max skiver og noen andre klosser kanskje var mer verdt penga?

EBC priser

TGD095 front TurboGroove skiver: 2790,- par.

GD167 bak TurboGroove skiver: 2190,- par.

DP3517 Redstuff komplett fram: 1190,-

DP3680 Redstuff komplett bak: 1290,-

Brembo max skiver koster 651. pr skive men leveres kun i sett foran. noen tips til eventuellle klosser som passer bra med disse skivene?

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

Hvem i norge er det som selger ferrodo klosser da?

Hakke peil, jeg kjøper alt fra utlandet. Tror den norske importøren ligger på Østre Aker vei i Oslo. De driver med stempler osv også. Har Mintex 1144 liggende som skal på neste gang

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har mekonomen sine billigklosser på ate powerdisc skiver jeg.. funker gull. ennå ikke klart å få fading, selv på bane...

280mm istedenfor 239mm hjelper en hel del også da seff...

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda.. større skiver hadde jo vært det beste sikkert. problemet er det at da må man liksom bytte litt mer enn bare skiver og klosser..hehe. jeg ønsker meg SKIKKELIG bra bremser som ikke fader og som ikke blir så altfor fort slitt..hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HeliosGTI16v

Joda.. større skiver hadde jo vært det beste sikkert. problemet er det at da må man liksom bytte litt mer enn bare skiver og klosser..hehe. jeg ønsker meg SKIKKELIG bra bremser som ikke fader og som ikke blir så altfor fort slitt..hehe

Har ett komplett sett for ombygging liggende.....

eneste du trenger er nye skiver...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider