candy man Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 er det noen som vet åssen ratt detter er i volvo min?og hvor man får kjøpt en sånt...... Ratte kalles Astrali ;) har det samme i min 240;) men mitt er litt nyere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Må ha originalt R-sport da;) mye tøffere enn Luisiratt;) Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Tror ikke du får kjøpt denne typen lenger, men er ganske sikker på at det er et Luisi ratt ja :) Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Det er ikke luisi nei, ser jo det på dimmen på boltene mot bossen og dimmen på hullet, har ett astraliratt her nå, det ligner veldig, men det vi har her er svart. Den som påstår at det er luisi bør seriøst benytte seg av disse gratistilbudene hos optikerne rundt omkring. Edit: Det astralirattet her ser ut til å være laget i tynnere stål, er 9 hull i bossen, men på rattet er det litt så som så, 6 bolter tilfeldig plassert og tilsammen 10 hull som er ussymmetriskplassert og ikke alle passer mot bossen. Spørs om det ikke er ett sånt formuling ratt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg