shm Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Leker litt med banen jeg.. - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celispeed Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Ja, sommertreff ledelse... har dere tenkt å øke premieringen? eller blir det som den er? Dere har vel sett hvilke forslag dere har fått frem til nå... noe dere er fornøyd med? - Honda Accord CDTi 05mod - Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!) - Toyota Celica 03mod (Solgt) :-( - VW Golf 99mod (Solgt) - Toyota Corolla 82mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shm Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rusto Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Leker litt med banen jeg.. Den der likte jeg, fortsett og prøv å bygg litt mer på den, så tror jeg de har en vinner! mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shm Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Nå er det vel en god stund siden trådstarter har skrevet noe her? Lurer litt på om noen av forslagene er interessante, og om noen av dem kan brukes som utgangspunkt og bygges videre på? I såfall, hva skal gjøres? :) - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Nå er det vel en god stund siden trådstarter har skrevet noe her?Lurer litt på om noen av forslagene er interessante, og om noen av dem kan brukes som utgangspunkt og bygges videre på? I såfall, hva skal gjøres? :) Hehe, ja gjett om vi har diskutert:) Vi er vel sånn høvelig enige om hvem som vinner men velger å ikke si noe før vi har bestemt oss 100%. Vi kan i allefall si at vil bruke en av de som er kommet fram her på forumet eller evt noe ENDA bedre om det kommer. Er to personer som har levert UTROLIG bra materiale!! Hvis dere skal prøve videre legg vekt på: At det skal trykkes opp som klistremerker, t-skjorter osv osv. Da må det være et ganske enkelt design. Det skal være lett og assosiere med bil, motor osv. Se det for deg på siden av en bil eller i bakruta....ville du klistret det på din bil??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 SHM er inne på noe nå, men rett og slett banens layout blir kanskje litt kjedelig, og her kom Rusto meg kjempe gode ideer, som bare mangler litt gjennomføring og vektorisering. Minner også på om at det kun,per definisjon, er banedelen av SHMs bilde som er en LOGO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffenhardaua26 Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Var gøy og leke med photoshop igjen!lenge sia sist..hva syntes dere da?Enkel og grei til som logo dette vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Den der likte jeg, fortsett og prøv å bygg litt mer på den, så tror jeg de har en vinner! Respekt! Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esmyr Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 helt enkel :) ___________________________________________ Prosjekte mitt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157839 Prosjekt 2: http://www.bilforumet.no/golf-ii/168642-golf-2-1-6c-84-mod-totalt-forvandlet-arbeidsbil-blir-jentebil-nye-bilder-7-sep.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Her er et lite forslag fra meg.. All cred til shm for ideen med banen.. <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 vet ikke, men har en følelse dette kunne blitt bra med litt mer jobbing? et utkast: Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Da var februar over og vi har funnet en vinner blandt dere. Disse forslagene var så bra at vi velger å bruke to av dem som offisielle logoer for Sommertreff og for ACR Treffene i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg