Figgi Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Da var februar over og vi har funnet en vinner blandt dere. Disse forslagene var så bra at vi velger å bruke to av dem som offisielle logoer for Sommertreff og for ACR Treffene i sommer. blir det nye logoer til neste år da??!? :driving Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rusto Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Det lurer jeg å på :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shm Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Må vel gratulere vinneren :) - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rusto Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 øverst til høyre og nederst til venstre, vis jeg har forstått det rett... Skal vel ikke ta på meg all æra, fikk mye inspirasjon av dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 I utgangspunktet blir det ikke nye logoer til neste år. Men vi trenger ny logo til isbanekjøring og messe i 2007 vil jeg tro, men det kommer vi tilbake til. Takker nok engang for innsatsen til alle sammen, og vinneren kan vente seg en liten pakke i posten når de nye sommertreff klærne kommer. Trykker opp noen prøver på klistremerker i helga og det skal vi legge ut bilder av så dere får se hvordan det blir å se ut i virkeligheten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 ble pent det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Her: den øverst til høyre var jo dritfet - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 den øverst til høyre var jo dritfet edit; og på den NSX'en så det sjeft ut :) - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg