Kristian S. Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Jeg borra opp hølet i skallen og banka den ned på girstanga med gummihammer. 245_original: Nå får du vilja di, blir originalkule. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asmo Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Hørte om en med overdrivegirkasse som skifta ut girspaken med en helikopterjoystick...Gjett hvilken knapp som var overdriveknappen? Joda, seteutløserknappen. Siter svensk stål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Nå har jeg ordna ny kule. Turboperformance fant ikke kula jeg skulle kjøpe av han, så jeg kjøpte en kule på Torshov bilrekvisita til 200 og putta knappen over. Alt passa overens måtte bare borre litt. Ble veldig fint. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg