Pellick Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Men fugte det med no-cd crack til det? Børre. Trengs ikke hvis du bare kjører image-fila i nyeste deamon tools. Minner forøvrig om at du må eie originalskiva for å bruke image-filer lovlig :coplight Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Får det ikke til å virke jeg. Har installert spillet og får opp feilmeldingen hvor det står "Programmet kan ikke starte fordi D3DX9_27.DLL ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt." Jeg har prøvd å installere det på nytt, men samme feilmelding kommer opp. Noen tips? Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 last ned fila, å legg den til! bør funke det!:P el få tak i patch elns. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hvor får jeg tak i fila da og hvor skal jeg legga den? Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 rart at du ikke har hørt om google, første treffet er http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3dx9_27 Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Får det ikke til å virke jeg. Har installert spillet og får opp feilmeldingen hvor det står "Programmet kan ikke starte fordi D3DX9_27.DLL ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt." Jeg har prøvd å installere det på nytt, men samme feilmelding kommer opp. Noen tips? Last ned nyeste versionen av DirectX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 bruker siste versjon av deamon men får opp en melding om at jeg må sette in cden,(har mounta imaget) hva er galt? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 bruker siste versjon av deamon men får opp en melding om at jeg må sette in cden,(har mounta imaget) hva er galt? Det betyr at du må kjøpe spillet og bruke original-DVD'en ;) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 en kompis av meg lasta det ned fra samme torrent fil og han fikk det til og funke. han gjorde akkurat det samme som meg Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg