Gå til innhold

Toca Racedriver 3

Ranger emnet

burnulf

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm...har raskt begynt å irritere meg over hvor u-tight styringen blir med driving force-rattet. Føles som om bilen styrer seg selv egentlig.

Gokartene føles som busser, veldig dårlig respons. Her var de to første spillene bedre, de hadde tight og fin styring med ratt.

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant akkurat ut at spillet er beskyttet med starforce!! ÆSJ da gidder ikke jeg skaffe meg det.. :rockets

Jeg regner med at du har originalen og bare har kopiert den for å ikke slite ut skiva ikke sant...? Samme her...:) siste deamon tools kjører spillet glatt ;)

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvis du aldrig kjører bilspill med joystikken, så burde du begynne med det, det blir jo nesten som et ratt, og alt blir MYE enklere når du kommer inn i det....

Har spillt ca 6 timer toca3 nå, og har bare klart ca 20% så spillet er ganske stort, mye mere her en på 2ern, det er ganske lett i starten, men blir værre og værre... ganske greit å kontrollere bilene i breisladd også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

har fått meg ratt og da fungerer det ikke godt nok! Bilen svinger med stor forsinkelse og det føles veldig indirekte. Virker nesten som om det er optimalisert for tastatur. Dette er langt fra en simulator, likner mer på et arcade-spill. Når en kjører på grus merker man fort at det er noe som ikke stemmer med fysikken.

+ Ford Focus 1.6 99 5-d

x Vespa 50s 1981

x - Golf 1 GTI

http://www.mikaeljohansen.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått meg ratt og da fungerer det ikke godt nok! Bilen svinger med stor forsinkelse og det føles veldig indirekte. Virker nesten som om det er optimalisert for tastatur. Dette er langt fra en simulator, likner mer på et arcade-spill. Når en kjører på grus merker man fort at det er noe som ikke stemmer med fysikken.

Alle codemasters spilla er sånn.. ;)

Og dette er så langt fra sim som det kommer :D

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...