Gå til innhold

Bytte: Har Brock B1

Ranger emnet

Jonaldo

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da må de selges/byttes hvis jeg ikke får solgt bilen snart da........

Hjulbuene er allerede breddet 2,5cm!

vil ikke se rart ut når du har breddet 2,5 cm på hver sin side, også gå for orginal dimmensjon da?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ikke se rart ut når du har breddet 2,5 cm på hver sin side, også gå for orginal dimmensjon da?

Trenger ikke original dimensjon, men noe smalere enn 245 finnes jo.

Ser faktisk ikke dumt ut med originale Audi Sport vinterfelger.

225/235 er sikkert ikke noe problem å få godkjent. Er jeg heldig kan jeg få skrevet inn 245 i vognkortet, men det kommer helt an på hvem jeg treffer på Biltilsynet:angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke original dimensjon, men noe smalere enn 245 finnes jo.

Ser faktisk ikke dumt ut med originale Audi Sport vinterfelger.

225/235 er sikkert ikke noe problem å få godkjent. Er jeg heldig kan jeg få skrevet inn 245 i vognkortet, men det kommer helt an på hvem jeg treffer på Biltilsynet:angry:

jeg hadde 235 profil på eu godkjenning, hørte ikke noe om det da.... kjører nå med 225, sporer ikke så fryktelig som 235

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er kun krav om at dekkflaten ikke skal gå utenom skjermen.

Det er nok sikkert likevel litt vanskelig å få godkjent så breie felger som 10", men hvis du har TÜV papirer på felga så kanskje det går. Er litt forskjell fra BT til BT etter hva jeg har skjønt.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er kun krav om at dekkflaten ikke skal gå utenom skjermen.

Det er nok sikkert likevel litt vanskelig å få godkjent så breie felger som 10", men hvis du har TÜV papirer på felga så kanskje det går. Er litt forskjell fra BT til BT etter hva jeg har skjønt.

er dekkflaten jeg å tror det er.... men er vel en viss prossent som man kan øke fra orginalt og ha det lovlig, uten å ha noe spesiell godkjenning tror jeg... og 10" bred felg tror jeg er langt fra orginalt, hehe, men tøft er det jo :win ... kan du ikke bare sette på vinterfelgene eller noe slikt å vise bilen med dem da? det ville jeg ha gjort om du har lyst å beholde felgene, passer bilen godt... så på slike selv til min audi, men orket ikke å begynne å stresse med å valse..

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider