Gå til innhold

"Turbokit selges", helt eller i deler

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Turbokit selges (har gått under 5timer, selges for å nedbetale gjeld :eek: ), passer til b16,b18, etc hondamotorer.

(om ønsket kan dette også monteres for en billig penge.

kan selge i deler f.eks bare turbo, bare intercooler osv.

Kitet er rated til 650WHP.

 

 

her er delene som følger med kitet.

 

stage2turbokit.jpg

 

Send meg en pm for mer info, pris og tlf nr.

 

6222_1137757034.jpg

 

 

6222_1137794001.jpg

 

 

kitet montert:

 

6222_1137859212.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette anbefales meget sterkt =) du vil ikke angre på dette kjøpet og vil merke forskjell heh

nå værende bil: =)

 

 

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

 

Tidligere biler:

 

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mindre Volvos B20 har nøyaktig lik eksosflens som Hondas B-serie-motorer tviler jeg sterkt på at dette passer. T63-kompressorhjul må være sjeldne saker; første gangen jeg har hørt om dette (!). Ellers er dette virkelig top-notch utstyr; ingen tvil om at deler fra Full-Race er noe av det aller beste man kan kjøpe til Honda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mindre Volvos B20 har nøyaktig lik eksosflens som Hondas B-serie-motorer tviler jeg sterkt på at dette passer. T63-kompressorhjul må være sjeldne saker; første gangen jeg har hørt om dette (!). Ellers er dette virkelig top-notch utstyr; ingen tvil om at deler fra Full-Race er noe av det aller beste man kan kjøpe til Honda.

 

sorry Øyvind..bomma på tastaturet.

 

korrekt er t3-t67 den er nå rettet..hehe

 

Er nok ikke til volvo nei hehe..men turbo og intercooler er jo universalt..

beste hadde vært å selge alt, men send meg pm dere som er interresert i deler. så kan vi komme fram til en avtale ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VTEC Devil ikke vetech

Ja dette kittet er beregnet til honda sine VTEC motorer.

 

japp, men visse deler kan alikevel brukes på andre biler.

 

feks turboen, intercooleren wastegaten og dumpen...

pipingen kan vel med litt modifikasjon brukes på andre biler..

 

Manifolden bør brukes på B-serie motorene, da fullrace ikke anbefaler å sveise om flensene, det går da utover garantien på dette..

 

et alternativ for de som synes turboen er for stor, er å kjøpe kitet selge turboen og kjøpe en mindre t3-t04 til en billigere penge...da går man også i litt økonomisk overskudd..

den blir da nedgradert til steg 1.

 

og motor karakteren blir litt mer sivilisert... :eek:

 

 

send meg en pm, Kitet går billig, I forhold til hva dette koster å få hjem til

Norge.

 

 

 

Her er hva man kan forvente seg av kitet(husk motoren skal også tunes så dette er ingen garanti:)

 

This kit is dyno proven! At 5psi on pump gas, this kit put down

284whp!

 

At 11psi, this kit put down 354whp!

 

The following parts were used to with the stage 3 kit:

- Stock GSR block (1,8l)

- 3mm head gasket

- ARP headstuds

- Edlebrock IM

- 3" Thermal Exhaust,

- 720cc injectors

- Walboro 255lph fuel pump

- Hondata S100.

 

Dette er en relativt stock motor med stock innmat.

------------------------------------------------------------------------

fortsatt samme type motor(1,8l), men med smidd innmat.

porting og ventiler er stock.

bare litt oppjustert trykk..hehe

Performance examples:

 

Stock GSR bore

9:1 CP pistons

Full-Race rods

Full-Race ProStreet T3 turbo manifold

3.0 in. downpipe

4.0 in. JouleSpeed exhaust

Aftermarket intake manifold

 

 

dynochart:

 

servion.jpg

Dette er da på forhjulene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske bilentusiaster er antakeligvis ganske skeptiske til å kjøre denne kjempeturboen med 67 millimeters innløp; her på berget er man jo værst i by'n med en 50-trim T04 ;) Men at T04 R-trim-hjulet som vi også kjenner som "T67" er svært kapabelt er det neppe noen som tviler på; matchet med et P-trim-eksoshjul klemt inn i et maskinért 0.82 A/R T3 turbinhus (les: Full-Race "H.O."-spesifiséring) tipper man med den største letthet 700 hester på hjula. Det finnes sågar folk som kaster Garrets GT4088'ens kompressorhjul på dynga for å istedenfor bruke dette; dét kaller jeg et kvalitesstempel (eller var det "rett verktøy til rett jobb?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår