Gå til innhold

Mr Kjakan: Mercedes Benz E300 - Prosjekt

Ranger emnet

kjakan_mm

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er nok ikke noe problem lengre, gjør det snart;)

Spar dere for komentarer som "mindre pent", da kan dere heller holde det for dere selv, og ikke søple til tråden min..

du må finne chassi nr for min skyld..trenger den farge koden..er ganske så få mercer i den fargen..

og du spurte jo om meningen til folk så om de skal holde det for seg så..hmmm...kebab?

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, prøvd å sjekke nå..

På den lille platen der det står vekt osv på, står det WDB og et 12siffra nr. på platen som er i samme farve som bilen står det maasse tatt hulter til bulter, eller ser jo det er et system men.. Ingen av de er 17 siffre, slik som siden som ble oppgitt krever.

Farve kode er vel 6 siffre? er et 6 siffra tall der (på den lakkerte), men det var ivertfall ikke farvekoden. slik kan man vel sjekke i PS..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramme nr ditt er 17 siffer, inkludert WDB og alle bokstavene nummeret måtte inneholde.

Hvis du ikke får noe ut av den russiske sida, så tar du med deg vognkortet ditt ned til BOS og finner farvekoden der...

Farvekode mercedes 124 er som regel kun 3siffer, for eksempel 199 som er på min, det er grå/svart metallic.

Men hva er rammenr ditt ? (komplett med wdb, siffer og bokstaver)

MHV

Stig Are Kristiansen

<a href="http://www.ford-granada.tk">www.Ford-Granada.tk</a>

<a href"http://www.hortenstreetracers.no">www.HortenStreetRacers.no</a>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligna egentlig på samme farge som fadern har på sin W124 rauchsilber metallic, på norsk røksølv metallic :) husker ikke fargekoden i farta, kan sjekke det ut Wicky om du vil?

gjerne det..skal prøve å legge ut bilder av min forrige merce med lignende farge..hmm..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent=)

Likte de øverste felgene best forresten...:p hehe...

ååh, hååper oeg gleder meg til det kommer en sånn med "nytt" panser inn på jobben..

er vel fra 94 og 95?

Må ha det.. =D

snøen forsinker prosjektet litt desverre, men prøver å få ting til..

Imorgen skal jeg ta av diverse ting til bilen min fra en annen bil, blandt annet:

Bærearmer (med bærekule) -

Side-Dekslene langs siden (de grå-Svarte) -

Da også plasten utenfor kanalene -

Noen deksler i bagasjerommet som jeg mangler -

Venstre spiralfjær forran -

+ noe mer jeg ikke kommer på i farta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger du senkesett?har ett liggende..300kr?eller skal du vente til en bil kommer til hoggern?hehe..om du er nevenyttig og kan rette opp ting så har jeg en småbulka 94-panser liggende..500kr?det panseret kom som facelift i 1994..men da er det vel best å ha de nye dekslene på siden og nye bagasjelokket også..har bagasjelokket også liggende..400kr?hehe...blei visst en salgstråd detta...

de øverste felgene var lorinser i polert utgave..solgte dem altfor billig i grunn..savner den bilen..hørte rykter om at den kjørte i fredrikstad for tiden..hmm..bare potta på den kosta meg 6500kr...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider