Gå til innhold

Endelig Golf igjen

Ranger emnet


Ole-H

Anbefalte innlegg

Var på biltilsynet for å omregistrere bilen i dag. Så sa hu dama at jeg ikke fikk omregistrert den om jeg ikke viste den siden det var mangel lapp på den. Hadde blitt stoppet i April 2005 og fått lapp på:

- blå park lys

- sprekk i frontrute

- sotefilm

 

Så da måtte jeg inn og vise den samtidig som jeg omregistrerte den. Og jeg har jo ikke no papirer på vindusviskeren. Så jeg kjørte inn mens jeg hadde på viskeren, og passet på og slå av tenningen når viskeren var nede :P

 

Første han spurte etter var vognkortet da han synes bilen var så lav.

Det var jo ikke no problem siden det er godkjent i vognkort.

Så begynnte han å se så veldig på frontlampene min. Han synes pærene var så veldig store, men fant ut det vare var reflektorene.

Så gikk han opp og begynnet å titte på viskeren. Jeg skrek fort ut at jeg hadde TUV papirer på den.

Han lurte på hvorfor jeg ikke hadde fått det inn i vognkortet ennå. Men jeg sa bare at jeg ikke hadde hatt tid til det. Og da var alt greit :D

Fikk bare beskjed om at jeg burde få det inn i vognkortet før han sa hade bra...

 

Noen som har kommet igjennom kontroll med hjemme laget mono-visker?

Lurer på om det går fint bare den ligger nede...

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

 

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Var det deg jeg så i Son i går? Så en golf som var lik farge,felger,fangere,bredding osv som din, fant ut at det MÅTTE jo nesten være deg!

Var jeg som kom tuslende forbi i det du og dama(?) kom og satte dere i bilen... ;) Du så så opptatt ut så jeg droppa å slå av en prat jeg.. :)

Men uansett en helt råå bil! Fant absolutt ingen ting å klage på den lille tiden jeg glodde på den...

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil :)

 

Forandringene jeg ville gjort :

 

Lagt ned visker

Byttet ut bad look med vanlig grillist.

Bort med m3 speil ( tilbake til org )

Lakket hele utbyggerene og fangerene.

Og helst tilbake til 90 fanger :)

 

noen folk lever et helt liv uten å høre så kloke ord.

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, sier meg ingen ting! :P

Men er vel store muligheter for at det er skiftet når motoren var ute.

Trudde man kanskje kunne måle tjukkelsen på drivakslingen får å finne det ut ?

 

Er ikke tykkelsen på selve akslingen. Det er diameteren på indre drivledd. Det som går inn på kassen.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det deg jeg så i Son i går? Så en golf som var lik farge,felger,fangere,bredding osv som din, fant ut at det MÅTTE jo nesten være deg!

Var jeg som kom tuslende forbi i det du og dama(?) kom og satte dere i bilen... ;) Du så så opptatt ut så jeg droppa å slå av en prat jeg.. :)

Men uansett en helt råå bil! Fant absolutt ingen ting å klage på den lille tiden jeg glodde på den...

 

Stemmer nok det se. Måtte inn og ta en liten soft-is :D

Du skulle da bare stoppet meg og tatt en prat. Husk til neste gang! :P

 

Må forresten ta noen nye bilder å legge ut nå da. Regner med den har fått sommerhjul, vask og polering og at snøen er vekke hos deg også.

 

Skal prøve å legge ut noen bilder i kveld.

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

 

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår