Swidish Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 noen som har prøvd den nye bensinen på shell? Lurer litt på om det faktisk funker, sterkt hvis de har den kampanjen på noe som bare er bullshit... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Anbefalt av ferrari Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mai 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 sier de i reklamen ja, de kan jo bare ha kjøpt seg ferrai sin stemme Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Originally posted by Precious Anbefalt av ferrari Utviklet i samarbeid med Ferrari. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Originally posted by swidish vr6 sier de i reklamen ja, de kan jo bare ha kjøpt seg ferrai sin stemme Jepp.. jeg tror forresten det kostet mye å få den reklamen på F1 bilene til Ferrari.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Ironisk nok så går vel de fleste Ferrarier på 98? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Har liten tro på at denne bensinen gjør at bilen blir kjappere, som påstått i reklamen, men det hadde vært morro om noen hadde testet.. Noen med G-tech ?? :) Å dessuten så boikotter jeg shell på sunndal fortiden.. Siden de har sluttet å selge bensinen jeg bruker (98 okt) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Det har klikket for norge! 98 fås kun på esso for tiden... Drittland, det er fordi 95 ikke gir like mye effekt, enkelt å greit.. Plagsomt.. Og er det sant at kun 2% av bilene i norge bruker 98? Må vel være mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Hydro Texaco har vel fortsatt? Vi selger ihvertfall 98 på Hydro Texaco Ålgård.. Det er jeg temmelig sikker på, i og med at jeg jobber der.. Hvordan liker dere den nye 91 blyfri da? Er det UnoX eller Smart som har den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 jeg vet iallefall at det finnes bedre bensin enn den som kommer ut av pumpene i dag... og bilprodusentene har i årevis klaget over bensinkvaliteten, de har sagt at de kunne laget mer effektive motorer bare bensinen ble av en bedre kvalitet. Og om man ser på racing suppe til 30kr literen har den en kvalitet som ikke kan sammenlignes med vanlig handelsbensin, kjører man på den får man ikke antydning til soting på plugger eller i motor, oljen holder seg renere og motoren arbeider på en lavere temp til tross for at tenningen og effekten ofte er justert opp i forhold til vanlig bensin. Så bra bensin finnes, uten tvil! Men om den kommer ut av pumpa på shell vet jeg ikke, men det er jo bare å prøve det??? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Tror ikke vi er de som burde klage mest på bensinkvaliteten... Jeg var i St.Petersburg i fjor. Der hadde dem 76-, 91-, og 95-oktan bensin... 95 ble regnet som lite vits, og for dem med for mye penger.... Så Norge er nok ikke den verste plassen. Er det virkelig så mye forskjell mellom 98 og 95 som flere her inne vil ha det til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Tviler sterkt på at effekttap grunnet igjensoting er noe problem for dere gutta, så å kjøpe denne vpower-greien virker passe idiotisk ut. 95-oktan er det også.. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Denne er bra for vanlige bilister som har masse sot og drit ned i der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Jeg hadde skrapa tank her om dagen, så jeg fyllte opp med V-power, og tenkte jeg skulle gjøre det denne måneden her. Merker jeg noe forskjell, så bruker jeg det, hvis ikke, så gidder jeg ikke betale 20-30 øre ekstra for noe dritt!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Ja, sant nok, shell og har.. Ellers er det kun en og annen av de andre som har desverre... Latterlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg