Gå til innhold

shell v power

Ranger emnet

Swidish

Anbefalte innlegg

Har liten tro på at denne bensinen gjør at bilen blir kjappere, som påstått i reklamen, men det hadde vært morro om noen hadde testet.. Noen med G-tech ?? :)

Å dessuten så boikotter jeg shell på sunndal fortiden.. Siden de har sluttet å selge bensinen jeg bruker (98 okt)

Subaru Impreza Drivers Club Norway

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet iallefall at det finnes bedre bensin enn den som kommer ut av pumpene i dag... og bilprodusentene har i årevis klaget over bensinkvaliteten, de har sagt at de kunne laget mer effektive motorer bare bensinen ble av en bedre kvalitet.

Og om man ser på racing suppe til 30kr literen har den en kvalitet som ikke kan sammenlignes med vanlig handelsbensin, kjører man på den får man ikke antydning til soting på plugger eller i motor, oljen holder seg renere og motoren arbeider på en lavere temp til tross for at tenningen og effekten ofte er justert opp i forhold til vanlig bensin.

Så bra bensin finnes, uten tvil!

Men om den kommer ut av pumpa på shell vet jeg ikke, men det er jo bare å prøve det???

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vi er de som burde klage mest på bensinkvaliteten...

Jeg var i St.Petersburg i fjor. Der hadde dem 76-, 91-, og 95-oktan bensin... 95 ble regnet som lite vits, og for dem med for mye penger.... Så Norge er nok ikke den verste plassen.

Er det virkelig så mye forskjell mellom 98 og 95 som flere her inne vil ha det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider