Mr.Gti Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Hei, har investert i hvite instrumentskiver fra autospar, og disse skulle være lettvinne å montere, men det var dem ikke. Ser ut som om at speedometer nåla og turteller nåla må tas av, er det noen her som har vært borti dette før? fant ingen måte å ta av nålene på jeg, men sikkert noen her som har et triks:) Mvh Eirik Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 du må nappe dem av.. RETT OPPOVER! da løsner de :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 bruk en gaffel, da får du dem RETT OPPOVER. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Takker for svar, "gaffel-metoden" funka perfekt:) Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 brukte gaffel metoden en gang jeg og.. funka dårlig for min del.. synes det er best og bruke fingra! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 bruka fingra går hvertfall ikke når jeg prøver! kansje for at jeg har 10 tommeltotter når det gjelder pirkarbeid å da:P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 funker fett det.. gjør bare litt vondt :) bruke tommel og pekefinger! og klem til!.. sitter bare hardt første gangen den skal av! myyyyye lettere i ettertid! kan og nevne at når nålene skal på! så er det et lite kontrolpunkt mellom stopp pinnen og "trippteller nullstilleren".. nåla skal klemmes ned NØYAKTIG på det lille punktet for å bli korrekt innstilt! :) der etter er det bare å bøye den over stopp pinnen (obs. nåla brekker lett) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg